Oblasti, naše knjige

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

UX DIZAJN

 

101 UX principa

 

101 UX principa

Autor: Will Grant
Broj strana: 414
ISBN broj: 9781788837361
Izdavač: PACKT PUBLISHING
Godina izdanja: 2018.
Kataloški broj: 507.

Pregleda (30 dana / ukupno): 360 / 360

Predlog za prevod

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Šta ćete naučiti?

- Način korišćenja tipografije da tekst bude čitljiv.
- Dizajniranje kontrola, radi pojednostavljenja interakcije.
- Kreiranje navigacije čiji sadržaj ima smisla.
- Prenošenje informacija sa konzistentnom ikonografijom.
- Efikasno upravljanje korisničkim informacijama.
- Predstavljanje napredka korisniku.
- Obezbeđivanje interfejsa za korisnike sa očtećenjima vida ili pokreta.
- Razumevanje i odgovaranje na korisnikova očekivanja.

Opis knjige:
Postoji
ogroman broj knjiga o dizajniranju za web. Sve one daju više pravaca i opcija za rešavanje dizajn izazova. Mnogi od njih su potpuno pogrešni. Što je dovelo do toga da čitava generacija dizajnera ne uspeva da napravi interfejse koji su korisni, softvere koji su intuitivni i proizvode koje prosečan čovek može da razume. 101 UX Princip to menja. 101 način, da se 101 UX problem reši jasno i konzistentno.

101 princip su mišljenja. Neki dizajneri će ih pogrešno shvatiti, ali ovi principi su ukorenjeni za narednih 20 godina rada na webu. Oni nisu zasnovani na teoriji, nego na praksi. Jednostavno rečeno, provereno su tačni. Oko toga nema dileme.

Sledeći korake Jakoba Nilsena i Dona Normana, ova knjiga predstavlja priručnik za UX profesionalce, koji pokrivaju sve od lozinki, do planiranja kompletne korisnikove interakcije sa proizvodom. Izgradite dublje razumevanje aksesibilnog dizajna i implementirajte isprobane i testirane strategije u svojoj kompaniji.

Autori

Vil Grant
Vil Grant je britanski UI/UX stručnjak i dizajner digitalnih proizvoda. On je preduzetnik za web tehnologije sa preko 20 godina iskustva, radeći u vodećim timovima (sa proizvodima) koji se tiču tehnologije i upotrebljivosti. Po završetku računarskih nauka, Vil se usavršava sa Jakobom Nilsenom i Brusom Tognacijem u grupi Nilsena Normana – svetski lideri u upotrebljivom dizajnu. Od tada, Vil je nadgledao korisničko iskustvo i interaktivni dizajn nekoliko velikih web stranica i aplikacija, dostižući više od milijardu korisnika. Vil je perfekcionista i opsednut je izgradnjom lepih, upečatljivih i jasnih proizvoda koje korisnici intuitivno znaju kako da koriste.

Sadržaj:
Poglavlje 1: Svako može biti UX stručnjak
Poglavlje 2: Ne koristite više od dva fonta
Poglavlje 3: Koristite fontove koje korisnici već imaju na svojim računarima
Poglavlje 4: Koristite veličinu fonta kako biste održali hijerarhiju
Poglavlje 5: Koristite razumnu standardnu veličinu za glavni tekst
Poglavlje 6: Koristite elipsu kako biste naglasili da postoji sledeći korak
Poglavlje 7: Neka dugmad izgledaju kao dugmad
Poglavlje 8: Napravite razumnu veličinu dugmadi i grupišite ih po funkciji
Poglavlje 9: Neka postoji mogućnost klika na celo dugme, ne samo na tekst
Poglavlje 10: Ne nalazite nove, proizvoljne kontorle
Poglavlje 11: Pretraga treba da bude tekstualno polje, sa dugmetom na kome piše „Pretraživanje“
Poglavlje 12: Klizači treba da se koriste samo za količine koje nisu kvantifikovne.
Poglavlje 13: Koristite numerička polja za unos, za precizne cele brojeve
Poglavlje 14: Nemoj koristiti padajući meni, ako imate samo nekoliko opcija
Poglavlje 15: Dozvolite korisnicima da se vrate korak u nazad prilikom izvršavanja destruktivnih akcija
Poglavlje 16: Razmislite o tome šta je izvan ekrana
Poglavlje 17: Koristite beskonačan skrol samo za sadržaj na glavnoj strani
Poglavlje 18: Ako Vaš sadržaj ima početak, sredinu i kraj, numerišite strane.
Poglavlje 19: Ako morate da koristite beskonačan skrol, zapamtite korisnikovu poziciju i vratite ga na njega
Poglavlje 20: Neka „Prazne stranice“ budu vise od statičnog prikaza
Poglavlje 21: Izbegnite lako uputstva za pokretanje aplikacije
Poglavlje 22: Kada korisnik osveži glavnu stranicu, vratite ih na poslednje nepročitanu stavku
Poglavlje 23: Nemojte sakrivati stavke u „Hamburger“ meniju
Poglavlje 24: Neka Vam linkovi izgledaju kao linkovi.
Poglavlje 25: Podelite stavke u meniju u podsektore, tako da korisnici ne moraju da pamte dugačke liste
Poglavlje 26: Sakrite „napredna“ podešavanja od većine korisnika
Poglavlje 27: Ponavljajte stavke iz meniju u podnožju ili niže u prikazu
Poglavlje 28: Koristite konzistentne ikonice u proizvodu
Poglavlje 29: Ne koristite zastarele ikonice
Poglavlje 30: Ne pokušavajte da predstavite novu ideju sa postojećom ikonicom
Poglavlje 31: Nikad nemojte koristiti tekst u ikonici
Poglavlje 32: Uvek dajte ikonici tekstualnu labelu
Poglavlje 33: Smajliji su najpoznatije ikonice na svetu
Poglavlje 34: Koristite prirodne ulazne funkcije uređaja gde je to moguće
Poglavlje 35: Sakrijte lozinku u ulaznom polju, ali obezbedite opciju „Pokaži lozinku“
Poglavlje 36: Uvek dozvolite korisniku da umetne lozinku
Poglavlje 37: Ne pokušavajte da validirate email adrese
Poglavlje 38: Nemojte nikad izbrisati podatke koje su uneli korisnici, osim ako to nije posebno zahtevano
Poglavlje 39: Izaberite razumljivu veličinu za ulazna polja sa više linija
Poglavlje 40:
Nemojte nikad napraviti korisniči interfejs koji dinamikom zbunjuje korisnika dok pokušava da ga koristi
Poglavlje 41: Koristite konzistentne, iste kontrole za datum
Poglavlje 42: Ponudite ispunjeno korisničko ime u „Zaboravljena lozinka“ polju
Poglavlje 43: Neka pola za unos podataka ne budu osetljiva na velika i mala slova
Poglavlje 44: Ako možete da dostavite dobro iskustvo za forme, vaši korisnici će voleti Vaš proizvod
Poglavlje 45: Validirajte unesene podatke što je pre moguće
Poglavlje 46: Ako se ne uspe validirati forma, pokažite korisniku na koje polje da obrati pažnju
Poglavlje 47: Oprostite korisnicima – oni ne znaju (i nije ih briga) što su vama potrebni podaci
Poglavlje 48: Izaberite pravu kontrolu za određenu akciju
Poglavlje 49: Dozvolite korisnicima da unesu format broja telefona koji žele
Poglavlje 50: Koristite osetljive padajuće liste za unošenje datuma
Poglavlje 51: Zapamtite minimum podataka, unesenih sa platne kartice
Poglavlje 52: Omogućite jednostavno unošenje poštanskog broja
Poglavlje 53: Nemojte ulaznu valutu unositi decimalnim brojevima
Poglavlje 54: Unošenje slika treba da bude jednostavno
Poglavlje 55: Koristite linearan grafik napretka, ako zadatak zauzme određeni vremenski period
Poglavlje 56: Koristite kružne ako zadatak zauzima neodređeno vreme
Poglavlje 57: Nikad ne prikazujte animirani grafik napretka koji se nalazi u petlji
Poglavlje 58: Pokažite numerički indikator napretka u grafiku napretka
Poglavlje 59: Dobar kontrast je vaš prijatelj
Poglavlje 60: Ako morate koristiti minimalistički dizan, dodajte vizuelne efekte kontrolama
Poglavlje 61: Izbegavajte dvosmislene simbole
Poglavlje 62: Povezivanja treba da budu smislena u odnosu na kontekst
Poglavlje 63: Dodajte povezivanja „Preskoči sadržaj“ iznad zaglavlja i navigacije
Poglavlje 64: Boje nisu jedini način za pružanje informacija
Poglavlje 65:
Ukoliko isključite zumiranje pomoću meta taga, zla ste osoba
Poglavlje 66: Dajte elementima u navigaciji logičan redosled
Poglavlje 67: Pišite jasne oznake za kontrole
Poglavlje 68: Dozvolite korisnicima da isključe specifična obaveštenja
Poglavlje 69: Prilagodite područja koja se tipnu prstom, veličini prsta
Poglavlje 70: Korisnikovo putovanje treba da ima početak, sredinu i kraj
Poglavlje 71: Korisnik treba uvek da zna u kojoj fazi se nalazi u bilo kom procesu
Poglavlje 72: Koristite navigaciju sa putanjom
Poglavlje 73: Ako je korisnik na opcionoj putanji, dajte mu opciju „Preskoči ovo“
Poglavlje 74: Korisnike nije briga za vašu kompaniju
Poglavlje 75: Pratite standarne šeme elektronske trgovine
Poglavlje 76: Pokažite indikator na naslovnoj traci, ako je korisnikov rad „nesačuvan“
Poglavlje 77: Ne dosađujte svojim korisnicima da vam ocene aplikaciju

 

Poglavlje 78: Ne koristite blještav početni ekran
Poglavlje 79: Napravite originalnu ikonicu u tabu
Poglavlje 80: Dodajte tok „Kreirajte od postojećeg“
Poglavlje 81: Formirajte jednostavan način plaćanja
Poglavlje 82: Kategorišite rezultate pretrage u odeljke
Poglavlje 83: Vaši korisnici verovatno ne razumeju sistem datoteka
Poglavlje 84: Dela, ne reči
Poglavlje 85: Budite konzistentni u terminologiji
Poglavlje 86: Koristite „Prijavite se“ i „Odjavite se“, a ne „Ulogujte se“ i „Izlogujte se“
Poglavlje 87: „Prijavite se“ ima više smisla od „Registruj se“
Poglavlje 88: Koristite „Zaboravljena lozinka“ ili „Zaboravili ste lozinku“, ne nešto nejasno
Poglavlje 89: Pišite kao čovek (jasno)
Poglavlje 90: Koristete aktivne glagole umesto pasiva
Poglavlje 91: Stranice koji pokazuju rezultate pretrage, treba da pokazuju najrelevantnije rezultate na vrhu
Poglavlje 92: Izaberite dobre podrazumevane vrednosti
Poglavlje 93: Ne smanjujte očekivanja korisnika
Poglavlje 94: Smanjite broj stavki koje korisnik mora da izvrši korišćenjem logičnih podrazumevanih vrednosti
Poglavlje 95: Kreirajte po uspostavljenim standardima – to nije krađa.
Poglavlje 96: Odlučite da li interakcija treba da bude očigledna, jednostavna ili moguća
Poglavlje 97: „Da li funkcioniše na mobilnom?“ je zastarelo.
Poglavlje 98: Slanje poruka je rešen problem
Poglavlje 99: Brendovi nisu poželjni
Poglavlje 100: Ne idite na taamnu stranu
Poglavlje 101: Testirajte prave korisnike
Poglavlje 102: Bonus – Težite jednostavnosti



 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

Fixing Bad UX Designs

1. Fixing Bad UX Designs

A practical guide filled with case studies and easy solutions to solve the most common user experience issues

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Smashing UX dizajn

2. Smashing UX dizajn

ORIGINAL - SAMO 1 PRIMERAK. The ultimate guide to UX from the world’s most popular resource for web designers and developers Smashing Magazine is the world′s most popular resource for web designers and developers and with this book the authors provide the ideal resource for mastering User Experience Design (UX).   The authors provide an overview of UX and User Centred Design and examine in detail sixteen of the most common UX design and research tools and techniques for your web projects.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Hands-On UX Design for Developers

3. Hands-On UX Design for Developers

Learn every step you need for product design and development

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi