Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Programiranje igara za 24 časa

Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Programiranje Programiranje

Programiranje igara za 24 časa

Autor: Michael Morrison
Broj strana: 0
ISBN broj: 8673102472
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2003.
Kataloški broj: 231.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Naučite kako da ...

  • Napravite video-igre
  • Napravite moćan mehanizam za igre koji će pokretati sve igre koje napravite
  • Detektujte koliziju između dva objekta koji se kreću

CD-ROM sadrži:

  • Borland C++ Builder 5.5 kompajler i alate
  • Borland C++ Builder 6 Enterprise Trial Edition
  • Izvorni kod potpuno funkcionalnih igara koje je autor objasnio u knjizi

O autoru

Majkl Morison je pisac, programer, pronalazač i autor raznih knjiga o kompjuterskoj tehnologiji i interaktivnim Web kursevima. Pored svog osnovnog zanimanja, Majkl je jedan od vodećih ljudi kompanije Stalefish Labs, koju je osnovao sa suprugom Mašid.

Kratak sadržaj:

Deo 1 Početak 1

Čas 1 – Učenje osnova pravljenja igara 3
Čas 2 – Bukvar Windows programiranja igara 19
Čas 3 – Pravljenje mehanizma za igre 39
Čas 4 – Učenje crtanja osnovne grafike 61
Čas 5 – Crtanje grafičkih slika 83

Deo 2 Interakcija sa igračima 101

Čas 6 – Kontrolisanje igre pomoću tastature i miša 103
Čas 7 – Poboljšavanje ulaza korišćenjem džojstika 123
Čas 8 – Primer igre: Brainiac 143

Deo 3 Animiranje video-igra pomoću sprajtova 159

Čas 9 – Kratak kurs animacije u video-igrama 161
Čas 10 – Pokrenimo objekte pomoću sprajtova 173
Čas 11 – Upravljanje svetom sprajtova 191
Čas 12 – Video-igra Henway 211

Deo 4 Napravimo buku pomoću zvuka i muzike 229

Čas 13 – Upoznavanje sa digitalnim zvukom i muzikom 231
Čas 14 – Reprodukovanje zvuka 241
Čas 15 – MIDI muzika 253
Čas 16 – Primer video-igre: Battle Office 269

Deo 5 Animacija na višem nivou 289

Čas 17 – Animacija sprajtova 291
Čas 18 – Pravljenje pozadine za sprajtove 303
Čas 19 – Primer video-igre: Meteor Defense 321

Deo 6 Ugradite “mozak” u video-igre 343

Čas 20 – Naučite video-igre da razmišljaju 345
Čas 21 – Primer video-igre: Space Out 361

Deo 7 Unapredimo naše video-igre 385

Čas 22 – Učinimo video-igru zanimljivijom dodavanjem uvodnog ekrana 387
Čas 23 – Unapredimo igru ugrađujući demo režim 397
Čas 24 – Beleženje najboljih rezultata 411

Deo 8 Dodaci 427

Dodatak A – Odgovori na pitanja 428
Dodatak B – Izbor alata za programiranje video-igara 437

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Otkrivanje jednostavnosti - funkcionalno programiranje

Otkrivanje jednostavnosti - funkcionalno programiranje

Popust cena:
2370.00 rsd

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Popust cena:
1930.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272