Oblasti, naše knjige

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Programiranje

 

Algoritmi u programskom jeziku C

 

Algoritmi u programskom jeziku C

Autor: Dragan Urošević
Broj strana: 300
ISBN broj: 86-7555-055-3
Izdavač: Mikro knjiga
Godina izdanja: 2010.
Kataloški broj: 0.

Pregleda (30 dana / ukupno): 72 / 5562

Cena: 1100 RSD

Naša povoljnija cena: 990 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Opis
Knjiga sadrži prikaz nekih vrlo poznatih i dosta korišćenih algoritama i njihovu implementaciju u programskom jeziku C. Autor je odabrao probleme koji se najčešće pojavljuju u praksi i u sličnoj literaturi na stranim jezicima.
Knjiga ne pretpostavlja dublje poznavanje programskog jezika C. Prva glava daje kratak prikaz sintakse i semantike jezika C zajedno s nekim detaljima koji se obično ne pominju u knjigama. Pretpostavlja se poznavanje MS-DOS-a i nekog od C-prevodilaca rasprostranjenih na PC-računarima (Microsoft, Borland, Zortech itd.)

Ukratko o programskom jeziku C
Autor ukratko prikazuje programski jezik C s prostim i složenim leksičkim konstrukcijama, definisane tipove podataka, definisane operacije nad podacima, skup naredbi i strukturu programa. Pošto pročitate ovaj sažet prikaz programskog jezika, moći ćete da napišete svoje prve programe na jeziku C.

O algoritmima
Definiše se pojam algoritma i način njegovog zapisivanja pomoću algoritamske šeme na prirodnom jeziku, na pseudojeziku (jezik između prirodnog jezika i programskih jezika) i na nekom programskom jeziku. Daje se prikaz postupka za ocenjivanje karakteristika nekog algoritma (tzv. složenost algoritma).

Programski jezik C i mikroračunari
Prikazuje se programiranje na PC-kompatibilnim računarima na programskom jeziku C. Prikazano je povezivanje (sprezanje) delova programa napisanih na jeziku C i na asembleru, pozivanje nekih DOS-ovih i BIOS-ovih servisa (sistemskih funkcija ili poziva), rad u različitim video-režimima (tekst, grafika), primer dvodimenzione i trodimenzione grafike (razvijena je notacija za zapis funkcije (slična notaciji u većini programskih jezika) i razvijena funkcija za leksičku i sintaksnu analizu tako zapisane funkcije; ako je funkcija ispravno zapisana, crta se njen grafik), kao i programiranje modema.

Sortiranje
Sortiranje je jedan od problema koji se najčešće javlja u programiranju. Potrebno je skup vrednosti, koje se mogu porediti, urediti u neopadajući ili nerastući poredak. Prikazani su različiti postupci sortiranja: od onih koje je jednostavnije napisati (koji se duže izvršavaju) do složenih (koje je teže razumeti, ali su zato veoma efikasni). Prikazani su postupci: heap, quick, merge, shell, radix.

Pretraživanje
Pretraživanje je drugi problem koji se vrlo često sreće u svakodnevnom programiranju. Potrebno je utvrditi da li se u nekom skupu vrednosti nalazi određena (zadata) vrednost. Skup može biti proizvoljne veličine i od njegove organizacije zavisi i koliko će trajati pretraživanje. Prikazani su različiti postupci za predstavljanje skupa, pomoću niza i pomoću drvoidnih struktura: binarno drvo za pretraživanje, balansirano binarno drvo, crveno-crno drvo, B-drvo, radix drvo (drvo zasnovano na zapisu vrednosti) itd.

Grafovi
Intuitivno, graf je skup čvorova i skup ivica koje povezuju pojedine parove čvorova (ne mora između bilo koja dva čvora postojati ivica). Pomoću grafova se modeliraju stvari iz realnog sveta: putna ili železnička mreža, PTT-mreža, vodovod itd. Tako izučavanje grafova ima veliki praktični značaj. Prikazani su algoritmi za neke poznate probleme: obilazak grafa, određivanje artikulacionih tacaka grafa (to su čvorovi čijim bi izbacivanjem iz grafa, graf bio razbijen na više delova) određivanje mostova grafa (ivice čijim bi brisanjem graf bio razbijen), razbijanje grafa na komponente, najkraća rastojanja, drvo razapinjanja grafa.

Obrada reči
Ova glava se bavi pronalaženjem pojavljivanja jedne reči u okviru druge reči (engl. string matching). To je još jedan problem koji se često sreće u svakodnevnom programiranju. Prikazano je nekoliko vrlo efikasnih algoritama za taj problem.

Rad s velikim celim brojevima
Kao većina programskih jezika, i C omogućava rad s relativno malim celim brojevima (u najpovoljnijem slučaju mogu biti registrovani brojevi manji od 232, što je negde oko 4 milijarde). U praksi se nekad (posebno u teoriji brojeva) radi s daleko većim brojevima. Prikazan je način predstavljanja takvih brojeva u računaru i osnovne aritmetičke operacije nad takvim brojevima. Prikazani su i neki postupci za faktorisanje velikih brojeva (prikaz broja u obliku proizvoda dva ili vise celih brojeva).

Pretraživanje sa vraćanjem (engl. backtracking)
Ovo je jedna dosta korišćena tehnika za određivanje rešenja nekih problema (najčešće su to problemi u bliskoj vezi s kombinatorikom ili veštačkom inteligencijom). Korišćenje tehnike je prikazano na više poznatih primera kao što su: postavljanje kraljica na šahovsku tablu tako da se ne tuku, obilazak šahovske table pomoću skakača tako da svako polje bude posećeno tačno jedanput, obilazak table skakačem tako da skakač ne preseče svoju putanju itd.

Tehnika dinamičkog programiranja
Pod dinamičkim programiranjem se podrazumeva tehnika u kojoj se ubrzanje računanja postiže memorisanjem određenih međurezultata tako da kasnije ne moraju ponovo da se izračunavaju. Prikazano je nekoliko poznatih primera koji su karakteristični za tehniku dinamičkog programiranja: lančano množenje matrica, pronalaženje najdužeg zajedničkog podniza dva niza, triangulacija konveksnog poligona i jedno rešenje problema trgovačkog putnika.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

Misliti na Javi, prevod 4. izdanja

1. Misliti na Javi, prevod 4. izdanja

Knjiga Misliti na Javi izazvala je veliko oduševljenje programera širom sveta zahvaljujući izuzetnoj jasnoći, pažljivoj organizaciji i kratkim, neposrednim programskim primerima. Od osnova Javine sintakse do njenih najnaprednijih mogućnosti. . .

Cena 3500 RSD

Naša cena 3150 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

C# 2008 od početnika do profesionalca

2. C# 2008 od početnika do profesionalca

Prva knjiga na našem tržištu o najnovijoj verziji C#-a. Pisanje programskog koda je uvek izazov, bilo da ste početnik ili profesionalac. Od brojnih opcija programskog jezika C# 2008 treba izabrati pravu. Kada upotrebiti i koju osobinu, osnovno je pitanje na koje ova knjiga odgovara. Nije ni čudo što se serija aPress-a zove od početnika do profesionalca.

Cena 1980 RSD

Naša cena 1800 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Game Programming Using Qt: Beginner's Guide

3. Game Programming Using Qt: Beginner's Guide

If you want to create great graphical user interfaces and astonishing games with Qt, this book is ideal for you. Any previous knowledge of Qt is not required, however knowledge of C++ is mandatory.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi