Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Flash 8 za nestrpljive

Programiranje Programiranje

Flash 8 za nestrpljive

Autor: Katherine Ulrich
Broj strana: 604
ISBN broj: 8679912921
Izdavač: CET CET
Godina izdanja: 2010.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Knjiga Bukvar za nestrpljive: Flash 8 pogodna je za sve početnike u radu sa ovim programom, ali i za Flash dizajnere na srednjem nivou. Knjiga je namenjena svima koji žele da koriste program Flash za stvaranje grafike, animacije i interaktivnosti. Naučićete da pravite sve što vam treba: oglasne panoe, dugmad za obilazak lokacije, veze sa drugim URL adresama, zabavne animirane crteže i slično.


Cilj knjige Bukvar za nestrpljive: Flash 8 jeste da brzo uvede početnike i srednje iskusne korisnike Flasha u korišćenje njegovih alatki za dizajn, animaciju i osnovnu intereaktivnost. Ovaj priručnik je namenjen da vas izvede iz pasivnog čitalačkog odnosa i pomogne vam da ovladate programom Flash 8.


Opis knjige
Početna poglavlja pokrivaju osnove stvaranja grafičkih elemenata korišćenjem Flashovog jedinstvenog kompleta alatki za crtanje. Zatim, učite kako da preobrazite grafičke elemente u animacije. Nakon toga, učite da pravite osnovne elemente korisničkog interfejsa, kao što su kontekstno osetljiva dugmad. Da bi vaš sadržaj bio interaktivan, radićete sa panelom Actions u režimu Script Assist i panelu Behaviors kako biste napravili osnovni ActionScript. Takođe ćete dobiti informacije o uvoženju i radu sa drugim različitim sadržajima koji ne potiču iz Flasha: umetnička dela iz drugih aplikacija i zvukovi. Na kraju, naučićete da koristite Flashovo svojstvo Publish da biste napravili HTML koji vam je potreban za objavljivanje Flash filmova na vebu.

Kratak sadržaj

Uvod
Poglavlje 1: Flashov editor
Poglavlje 2: Stvaranje jednostavne grafike
Poglavlje 3: Rad sa tekstom
Poglavlje 4: Izmena jednostavne grafike
Poglavlje 5: Složena grafika na jednom sloju
Poglavlje 6: Grafike na više slojeva
Poglavlje 7: Rad sa simbolima
Poglavlje 8: Animacije kadar po kadar
Poglavlje 9: Animacija promenom pokreta
Poglavlje 10: Animacija promenom oblika
Poglavlje 11: Složeniji zadaci u animaciji
Poglavlje 12: Izrada dugmadi za interaktivnost
Poglavlje 13: Osnovna interaktivnost
Poglavlje 14: Drugi grafički alati
Poglavlje 15: Dodavanje zvuka
Poglavlje 16: Isporučivanje filmova publici
Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

40 algoritama koje bi svaki programer trebalo da zna

40 algoritama koje bi svaki programer trebalo da zna

Popust cena:
1840.00 rsd

Naučite kvantno računarstvo uz Python i Q#

Naučite kvantno računarstvo uz Python i Q#

Popust cena:
2110.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272