Oblasti, naše knjige
Java, JavaScript, JScript, Perl
Visual Basic .NET, VBA, V. Studio
AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer
Oblasti, drugi izdavači
Istorija i teorija književnosti
Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja
Apple - MAC OS X
Autor: Matt Neuburg
Broj strana: 586
ISBN broj: 978-86-7991-380-7
Izdavač:
CET
Godina izdanja: 2015.
Pregleda (30 dana / ukupno): 68 / 2136
Cena: 2178 RSD
Naša povoljnija cena: 1980 RSD
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru
Krenite u iOS programiranje tako što ćete dobro upoznati njegove osnove, što obuhvata Xcode IDE, radno okruženje Cocoa Touch i Swift – nov programski jezik kompanije Apple. Uz ovo sveobuhvatno ažurirano uputstvo naučićete objektno orijentisane pojmove jezika Swift, razumećete kako da koristite Apple alatke za programiranje i otkriti na koji način razvojno okruženje Cocoa obezbeđuje osnovne mogućnosti koje su neophodne iOS aplikacijama.
Istražićete objektno orijentisane pojmove jezika Swift; promenljive i funkcije, oblasti i prostore imena, tipove i instance objekata.
Dobro ćete upoznati tipove ugrađene u jezik Swift, kao što su brojevi, stringovi, opsezi, n-torke, Optionali, nizovi i rečnici.
Naučićete kako da deklarišete, pravite instance i prilagodite tipove objekata iz jezika Swift – enumeracije, strukture i klase.
Otkrićete moćne osobine jezika Swift kao što su protokoli i generički tipovi.
Proći ćete kroz razvojni put Xcode projekta od samih početaka do App Store.
Napravićete interfejs aplikacije koristeći nib datoteke i editor nib datoteka, alatku Interface Builder.
Razumećete model pokretan događajima u razvojnom okruženju Cocoa i njegove glavne šablone i mogućnosti za projektovanje.
Saznaćete kako jezik Swift komunicira sa API interfejsima iz razvojnog okruženja Cocoa i jezika Objective-C.
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
Create robust and extensible iOS apps using the advanced features of Swift 2
If you wish to create and publish fun iOS games using Swift, then this book is for you. You should be familiar with basic programming concepts. However, no prior game development or Apple ecosystem experience is required.
OVO KNJIGU JOŠ NE MOŽETE DA KUPITE. VAŠE MIŠLJENJE NAM PUNO ZNAČI.