Oblasti, naše knjige

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Marketing

 

Marketing menadžment

 

Marketing menadžment

Autor: Filip Kotler
Broj strana: 729
ISBN broj: 86-7478-013-X
Izdavač: Data status
Godina izdanja: 2016.

Pregleda (30 dana / ukupno): 37 / 2492

Cena: 3899 RSD

Naša povoljnija cena: 3500 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Domaća privreda, suočena sa bolnom tranzicijom, privatizacijom, liberalizacijom tržišta i zaoštravanjem konkurencije, vapi za prodornim saznanjima i idejama. Otuda veliki značaj srpskog izdanja knjige Marketing menadžment, najnovijeg izdanja vodećeg autora u oblasti marketinga profesora Filipa Kotlera, koji ovoga puta koautorski nastupa sa poznatim i široko proučavanim i citiranim piscem u oblasti brend menadžmenta Kevinom Lejn Kelerom. Čini se da „otac“ teorije marketinga ovoga puta, pored modernih poslovnih koncepata, široj čitalačkoj publici predstavlja i svog dostojnog naslednika.

Sama činjenica da je udžbenik za predmet marketing menadžment najpoznatijih poslovnih škola sada koautorsko delo, ukazuje da sadržaj donosi mnogo novog, koncepcijski i metodološki na poseban način izloženog. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment 12e Kotlera i Kelera naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenata kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Knjiga pred vama napisana je prepoznatljivim američkim stilom, nudeći u prvom poglavlju, dakle odmah na početku izlaganja materije, sistematizovana najnovija marketing saznanja, koja u nastavku rada autori Kotler i Keler detaljno razrađuju i argumentuju. Logika izlaganja sa startnim naglaskom na novom i aktuelnom u marketing menadžmentu na ovaj način u punom smislu dobija na značaju, omogućavajući čitaocu da odmah na početku sagleda aktuelne tokove i novine u teoriji i parksi marketinga, istovremeno definišući oblasti na koja će se u nastavku usredsrediti. U pitanju je nesumnjivo praktičan, jasan i nadasve efikasan način izlaganja problematike marketing menadžmenta.

Poštovani čitaoci, rad na novom delu Kotlera i Kelera, knjizi Marketing menadžment 12e, a u ediciji renomirane izdavačke kuće Data Status, predstavljao je inspirativan rad čitavog tima ljudi, koji vam sada ustupaju rezultat svog rada, nestrpljivo iščekujući utiske i reakcije. U funkciji perspektivnog unapređenja prevoda i terminoloških rešenja, a nadamo se i u funkciji doprinosa uspešnoj privrednoj tranziciji i boljitku naše zemlje, mi vas sa iskrenim uvažavanjem pozivamo da vašim sugestijama pomognete unapređenje budućih izdanja, na čemu vam najljubaznije unapred zahvaljujemo.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

LinkedIn marketing

1. LinkedIn marketing

A step-by-step guide for succeeding on the for ''business'' social media network LinkedIn Marketing: An Hour a Day helps you create, customize, and optimize a presence on LinkedIn, the world's largest social network for professionals. In this detailed, step-by-step book, LinkedIn expert Viveka von Rosen reveals how to use this powerful platform to ensure that you or your company get noticed by the right audience. Discover previously undocumented tips and tricks for community growth and management, including how to best use Groups, events, and other LinkedIn features and applications.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Marketing menadžment

2. Marketing menadžment

Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler

Cena 4998 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Marketing menadžment

3. Marketing menadžment

Promenljiv, često turbulentan, poslovni ambijent zahteva adekvatne strategijske odgovore. U takvim uslovima poslovanja znanje postaje ključan resurs. Poslovna filozofija marketinga dobija na značaju, a u okviru nje posebno efektivna rešenja aktuelnih poslovnih vizija i koncepcija.

Cena 3899 RSD

Naša cena 3500 RSD

Više o knjizi Više o knjizi