Oblasti, naše knjige

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

Java, JavaScript, JScript, Perl

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Web design

 

Naučite Angular 2

 

Naučite Angular 2

Autor: Pablo Deeleman
Broj strana: 352
ISBN broj: 978-86-7310-508-6
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2016.

Pregleda (30 dana / ukupno): 405 / 4255

Cena: 1540 RSD

Naša povoljnija cena: 1400 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Preuzmite kod za knjigu

Preuzmite kod Preuzmite kod za knjigu

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Vaš brz, jasan vodič za izgradnju aplikacija pomoću Angulara 2.

Šta ćete naučiti

  • Podesite radno okruženje da biste imali sve alatke koje su potrebne za početak izgradnje Angular 2 komponenata uz minimalni napor

  • Ubrzajte rad pomoću TypeScripta, moćnog tipiziranog nadskupa JavaScripta koji prevodi kod na čist JavaScript.

  • Preuzmite potpunu kontrolu nad načinom renderovanja podataka i ažuriranja prilikom promene podataka.

  • Izgradite moćne web aplikacije, zasnovane na strukturiranim hijerarhijama komponenata koje emituju i „osluškuju“ događaje i promene podataka kroz stablo elemenata.

  • Istražite kako da upotrebite eksterne API-je i usluge podataka i omogućite editovanje podataka korišćenjem moći web formulara kreiranih pomoću Angulara 2.

  • Omogućite nesmetanu web navigaciju pomoću usmeravanja aplikacije i statusa rukovanjem uobičajenim funkcijama sa lakoćom.

  • Otkrijte koliko je otporna vaša aplikacija korišćenjem pametnih tehnika za testiranje jedinice i alatki za ispravljanje grešaka.

Opis knjige

Angular 2 je u potpunosti korigovan da bi ispunio očekivanja modernih programera, koji zahtevaju izuzetno brze performanse i odziv od svojih web aplikacija.

Ova knjiga će vam pomoći da naučite osnove dizajniranja i izgradnje Angular 2 komponenata od početka, pružajući detaljan opis TypeScript sintaksi, koje su potrebne za praćenje primera koji su uključeni u knjigu. Od te tačke nadalje ćemo izgraditi prve komponente, međusobno ćemo ih povezati i dati oblik većim web aplikacijama. Nakon toga ćemo preći na implementiranje rutiranja u Angularu 2, analizirajući kako se rukuje stanjima aplikacije i detaljno opisati navigaciju od jedne komponente do druge. Zatim su u knjizi detaljno opisani web formulari i validacija korisničkog unosa, a kasnije i usklađivanje svih ovih informacija prilikom opisa osnova primene provere identiteta korisnika u Angularu 2 i obezbeđivanje prikaza iz ptičje perspektive različitih strategija za zaštitu stranica i područja web sajta. U ovoj knjizi takođe je obuhvaćeno animiranje komponenata i DOM elemenata pomoću Angulara 2. Poslednji deo ove knjige daje širi uvid u načine testiranja komponenata i druge module, kao što su servisi, komande i usmeravanja.

Autor

Pablo Deeleman

Pablo Deeleman je bivši UX dizajner i čeoni inženjer, koji je otkrio Web u 1990-im godinama, kada je modem od 14.400 bps bio ključ za neprevaziđeni svet čuda, a naziv igre je bio izgradi-sopstveni-web sajt.

Nakon što je dobio BA (Hons) diplomu za marketing i prošao različite uloge u svetu marketinga, iskoristio je priliku i razvio se u samoukog, strastvenog UX dizajnera i frontend programera, sa smislom za lepo izrađene CSS rasporede i JavaScript klijente, i proizveo je bezbroj interaktivnih projekata i web desktop i mobilnih aplikacija.

Tokom godina je ispunio svoju karijeru kao UX dizajner i frontend programmer, uspešno vodeći internet projekte za širok raspon klijenata i timova, uključujući evropske online putne operatore, početne sajtove, internacionalne popularne web sajtove, globalne bankovne portale ili kompanije za kocku i mobilne igre. Prekretnica u njegovoj karijeri je bila pojava Node.jsa i radnih okvira za jednostranične aplikacije; trenutno je fokusiran na izgradnju web aplikacija zasnovanih na JavaScriptu.

Živeo je i radio u mnogim državama. Trenutno živi u Barseloni, gde vodi frontend tim u vodećoj svetskoj kompaniji za igre za mobilne uređaje „Barcelona studio of Gameloft“, koja je kreirala internacionalno prihvaćene igre, kao što su Despicable Me: Minions Rush i Asphalt 8.

Kada ne piše knjige ili učestvuje u poslovnim događanjima i razgovorima, veći deo svog slobodnog vremena provodi u sviranju klavira i gitare.

Tabela sadržaja

1: Kreiranje prve komponente u Angularu 2

2: Uvod u TypeScript

3: Implementiranje parametara i događaja u komponente

4: Poboljšanje komponenata pomoću usmeravanja i komandi

5: Izgradnja aplikacije pomoću Angular 2 komponenata

6: Asinhroni servisi podataka u Angularu 2

7: Usmeravanja u Angularu 2

8: Formulari i rukovanje proverom identiteta u Angularu 2

9: Animiranje komponenata pomoću Angulara 2

10: Testiranje koda u Angularu 2

 

Komentari

 

• Vladimir
Drago mi da o Angularu 2 mogu nesto da procitam i na nasem jeziku.

• Nastasja Sajtos
Ova knjiga bi bila jako korisna s obzirom na eksponencijalni razvoj tehnologija i alata danas. Angular sa Typescriptom postaje sve popularniji i poprilicno trazen. Velike firme vec uveliko koriste Angular i polako se prebacuju na Angular 2. Velika je potraznja za developerima koji znaju da barataju sa Angularom. Moja topla preporuka!

• Mladen
Ideemooo :-). Kad izlazi iz stampe ? Obavestićemo vas.

 

Ostavite komentar Ostavite komentar

Ostavite komentar, svakoga dana ćemo nekoga nagraditi.

 

Preporučujemo

 

Offline First Web Development

1. Offline First Web Development

Do you want to make your app experience more robust and delightful? Are you eager to write apps that cater to a wider audience, not just the Silicon Valley crowd? Do you need to persuade your peers that offline-first is a worthwhile development paradigm? If your answer to all or any one of these questions is yes, then this is the book is for you. Some previous coding and command-line experience would be useful, but is not required.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Bootstrap 4 Site Blueprints - Second Edition

2. Bootstrap 4 Site Blueprints - Second Edition

Explore the robust features of Bootstrap 4 to create exciting websites through some excellent hands-on projects

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Data Visualization with D3 and AngularJS

3. Data Visualization with D3 and AngularJS

If you are a web developer with experience in AngularJS and want to implement interactive visualizations using D3. js, this book is for you. Knowledge of SVG or D3. js will give you an edge to get the most out of this book.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi