Oblasti, naše knjige

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Apple - MAC OS X

 

Naučite Swift 3

 

Naučite Swift 3

Autor: Jon Hoffman
Broj strana: 392
ISBN broj: 978-86-7310-512-3
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2017.

Pregleda (30 dana / ukupno): 104 / 2824

Cena: 1650 RSD

Naša povoljnija cena: 1500 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Preuzmite kod za knjigu

Preuzmite kod Preuzmite kod za knjigu

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Zaronite u najnovije izdanje Swift programskog jezika pomoću ove knjige o naprednom Apple programiranju

Šta ćete naučiti

  • Detalje o osnovnim komponentama Swifta 3.0, uključujući operatore, kolekcije, kontrolu toka i funkcije

  • Da kreirate i upotrebite klase, strukture i nabrajanja

  • Da razumete objektno orijentisani Swift i videćete kako da upotrebite nasleđivanje, protokole i ekstenzije

  • Da razvijete praktično razumevanje indeksiranja, izbora i zaključaka

  • Videćete kako da upotrebite nove ekstenzije protokola i funkcije za rukovanje greškama u Swiftu 3.0

  • Da dodate paralelni rad u aplikacije koristeći Grand Central Dispatch

Opis knjige

Swift je definitivni jezik Apple razvoja danas. Vitalni je deo veštine svakog iOS i OS X programera, i pomaže im da izgrade najimpresivnije i popularne aplikacije na App Store-u – vrste aplikacija koje su važne za svakodnevnu upotrebu iPhone i iPad korisnika. U verziji 3.0, Swift tim je dodao nove funkcije za poboljšanje iskustva razvoja – olakšavajući dobijanje rezultata koje želite i koje kupci očekuju.

Pronaći ćete ključne funkcije Swifta 3 i brzo ćete naučiti kako da upotrebite najnovije ispravke u korist programiranja. Od Objective-C interoperabilnosti sa ARC-om, do zaključaka i paralelnog rada, ovaj napredni vodič za Swift će razviti vašu stručnost i učitiniti je dobro utemeljenom u ovom važnom programskom jeziku.

Pružićemo vam detaljno znanje o nekim od najsavremenijih elemenata Swift programiranja uključujući ekstenzije protokola, rukovanje greškama, obrasce projektovanja i paralelni rad, i opisaćemo kako da ih upotrebite i primenite u svojim projektima. Videćete kako čak i najizazovniji obrasci projektovanja i tehnike programiranja mogu da se upotrebe za pisanje čistijeg koda i za izgradnju iOS i OS X aplikacija bolje performanse.

Do kraja ove knjige imaćete efektivne obrasce projektovanja i upoznaćete tehnike, što znači da ćete uskoro pisati bolje iOS and OS X aplikacije sa novim nivoom sofisticiranosti i kontrole.

Autori

Jon Hoffman

Jon Hoffman ima preko 20 godina iskustva u oblasti informacionih tehnologija. Tokom tih 20 godina Jon je radio u oblasti administracije sistema, administracije mreže, bezbednosti mreže, razvoja aplikacija i arhitekture. Trenutno, Jon radi kao viši softverski inženjer za Syn-Tech Systems.

Jon je fokusiran na iOS platformu od 2008. godine. To uključuje nekoliko aplikacija koje je publikovao u App Store-u, aplikacije koje je napisao za treća lica, kao i brojne aplikacije za preduzeća. Ono što zaista pokreće Jona su izazovi  koje pruža oblast informacionih tehnologija i za njega ne postoji ništa uzbudljivije od prevazilaženja izazova.

Jona možete da pratite na njegovim blogovima: http://masteringswift.blogspot.com i http://myroboticadventure.blogspot.com.

Neki od Jonovih drugih interesa su gledanje bejzbola (Go Sox) i košarke (Go Celtics). Jon takođe uživa u Tae Kwon Do-u, gde su on i njegova starija kćerka Kailey zajedno zaradili crni pojas početkom 2014. godine, a njegova mlađa kćerka trenutno je na putu ka crnom pojasu.

Želeo bih da se zahvalim mojoj divnoj supruzi Kim, bez čije podrške, ohrabrenja, strpljenja i razumevanja, ova knjiga nikada ne bi bila napisana. Takođe bih se zahvalio mojim kćerkama Kailey i Karai, koje su moja inspiracija i pokretačka snaga od dana kada su rođene.

Tabela sadržaja

Poglavlje 1: Prvi koraci u Swiftu

Poglavlje 2: Učenje o promenljivama, konstantama, nizovima i operatorima

Poglavlje 3: Upotreba Swift kolekcija i Tuple Type-a

Poglavlje 4: Kontrola toka i funkcije

Poglavlje 5: Klase i strukture

Poglavlje 6: Upotreba protokola i ekstenzija protokola

Poglavlje 7: Protokolno orijentisano projektovanje

Poglavlje 8: Pisanje bezbednijeg koda sa mogućnošću rukovanja greškama

Poglavlje 9: Prilagođeno indeksiranje

Poglavlje 10: Upotreba opcionih tipova

Poglavlje 11: Upotreba generičkih tipova

Poglavlje 12: Upotreba zaključaka

Poglavlje 13: Upotreba funkcija Mix i Match

Poglavlje 14: Paralelni rad u Swiftu

Poglavlje 15: Swiftov vodič za formatiranje i dodelu stila

Poglavlje 16: Osnovne biblioteke Swifta

Poglavlje 17: Usvajanje obrazaca projektovanja u Swiftu

Preuzimanja

Dva linka vam omogućavaju:

Preuzmi kod - kod iz knjige

Preuzmi kod - pdf kolorih slika iz knjige.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

Game Development with Swift

1. Game Development with Swift

If you wish to create and publish fun iOS games using Swift, then this book is for you. You should be familiar with basic programming concepts. However, no prior game development or Apple ecosystem experience is required.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Programiranje aplikacija za iOS

2. Programiranje aplikacija za iOS

IZAŠLA JE IZ ŠTAMPE.

Cena 2500 RSD

Naša cena 2250 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Swift Design Patterns

3. Swift Design Patterns

This book is intended for competent Swift developers who want to apply enduring design patterns with Swift to structure and scale their application code.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi