Oblasti, naše knjige

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

 

Naučite Unity 5.x

 

Naučite Unity 5.x

Autor: Alan Thorn
Broj strana: 592
ISBN broj: 9788673105154
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2017.

Pregleda (30 dana / ukupno): 155 / 2881

Cena: 2255 RSD

Naša povoljnija cena: 2150 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Preuzmite kod za knjigu

Preuzmite kod Preuzmite kod za knjigu

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

O knjizi

Ako želite korak napred i da, umesto da budete svakodnevni Unity programer, postanete profesionalni programer igara, ne tražite dalje. Ova knjiga je rešenje za kreiranje hipnotišućih igara sa živopisnim karakteristikama i neverovatnim doživljajem igranja.

Ova knjiga se detaljno fokusira na praktičan projekat upotrebom Unityja, na izgradnju FPS igre koja uključuje mnoštvo funkcija. Detaljno ćemo opisati arhitekturu Unity igre kreiranjem ekspanzivnih svetova, interesntnih efekata renderovanja i drugih funkcija da bismo igre učinili posebnim. Kreiraćemo individualne komponente igre, upotrebićemo efikasne tehnike animacije i efikasno ćemo primeniti koliziju i fiziku. Istražićemo optimalne tehnike za importovanje elemenata igre, kao što su mreže i teksture, savete i trikove za efikasno projektovanje nivoa igre, načine animiranja i skriptovanja NPC-a, načine za konfigurisanje i primenu na mobilnim uređajima, način za pripremu za VR razvoj, način za primenu kontrolne verzije i tako dalje.

Zahvaljujući ovoj knjizi, steći ćete znanje u vezi razvoja u Unityju i samopouzdanje za kreiranje zanimljivih igara.

Uvod

U ovoj knjizi ćemo najpre da opišemo Unity sa tačke gledišta početnika, a zatim ćemo vam pomoći da stečeno znanje razvijete na određeni način. Konkretno, steći ćete osnovno sveobuhvatno umeće, na osnovu kojeg ćete naučiti Unity tako da kao iskusni, nezavisni programer možete da radite u bilo kom odeljenju i pomoću bilo kojeg seta funkcija unutar Unityja. U sledećem opisu poglavlja prikazan je detaljno ceo raspon funkcija koje ćemo istražiti. Naš osnovni cilj je da vas ova knjiga učini svestranim i potpuno kompetentnim u Unityju i da sposobnim da rešite probleme sa kojima se možete susresti u setu funkcija Unityja. U ovoj knjizi ćemo se koncentrisati, uglavnom, na praktične primere; izgradićemo FP borbenu igru kroz više poglavlja, što će na više načina testirati vašu veštinu kucanja.

Šta obuhvata ova knjiga

U Poglavlju 1, „Priprema i konfigurisanje elemenata postavke“, govori se o projektu na koji ćemo se fokusirati u knjizi. Specifikovani su saveti i trikovi za optimalno importovanje elemenata, konfigurisanje elemenata i tokove najbolje prakse da bi projekat ostao organizovan.

U Poglavlju 2, „Dizajn i struktura nivoa“, opisan je početak projektovanja i izgradnje osnovnog nivoa igre unutar Unityja, pri čemu se istražuju interesantne ideje dizajniranja nivoa.

U Poglavlju 3, „Kontrole igrača – pokret“, istražujemo kontrole igrača, odnosno, kako unos korisnika vodi i kontroliše glavnu kameru igre.

Poglavlje 4, „Kontrole igrača – kucanje i zdravlje“, fokusirano je na kreiranje borbene mehanike koja uništava neprijatelje; svaki karakter koji može da bude oštećen zahteva zdravlje.

U Poglavlju 5, „Neprijatelji i veštačka inteligencija“, opisano je kako se postiže inteligentno i verodostojno ponašanje neprijatelja pomoću AI-ja. Upotrebom AI-ja neprijatelj će se pomerati na nivou, tražeći igrača - napašće ga kada je u njegovom dometu.

U Poglavlju 6, „Upravljanje projektom i verzijama“, opisani su načini optimizovanja toka razvoja igre pomoću softvera Version Control. Ovaj softver vodi evidenciju o projektu dok se on pomera kroz sve svoje iteracije.

Poglavlje 7, „Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre“, fokusirano je na različite metode snimanja koji su dostupni u Unityju; igračima je omogućeno da snime svoj napredak u igri i da nastave igru na mestu na kojem su prethodno prekinuli svaki put kada započinju novu sesiju igre.

U Poglavlju 8, „Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo“, istražena je selekcija povezanih tema. Konkretno, istraženo je kako se poboljšava performansa igara pomoću optimizacije, kako se pripremaju igre za razvoj za mobilne uređaje i kako se treba pripremati generalno za VR razvoj.

Šta vam je potrebno za ovu knjigu

Da biste studiozno čitali ovu knjigu i izvršili zadatke unutar nje, potrebni su vam Unity 5 softver (koji možete da preuzmete besplatno na adresi https://unity3d.com) i odlučnost da uspete! Koristeći ta dva „alata“, možete da naučite da kreirate odlične igre u Unityju.

O autoru

Alan Thorn je multidisciplinarni programer igara, autor i predavač (sa iskustvom od 17 godina). On kreira igre za PC desktop, mobilne uređaje i VR. Osnovao je Wax Lyrical Games​ i kreirao je nagrađivanu igru Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok, radeći na njoj kao dizajner, programer i umetnik. Napisao je 23 tehničke knjige o razvoju igara i predstavio je 19 video obuka koje obuhvataju programiranje igara, programiranje u Unityju, 3D modelovanje i animacije. Podučavao je studente o kreiranju igara kao viši predavač na Univerzitetu Teesside, kao vodeći predavač za Uppingham School i kao gostujući predavač za London South Bank University. Trenutno je na čelu odeljenja za Games Design and Development u školi National Film and Television School.

Kratak sadržaj

Poglavlje 1: Priprema i konfigurisanje elemenata 5

Poglavlje 2: Dizajn i struktura nivoa 63 

Poglavlje 3: Kontrole igrača – Pokret 153 

Poglavlje 4: Kontrole igrača – Kucanje i zdravlje 225 

Poglavlje 5: Neprijatelji i veštačka inteligencija 298 

Poglavlje 6: Upravljanje projektom i verzijama 372 

Poglavlje 7: Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre 449 

Poglavlje 8: Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo 505 

Indeks 561

DETALJAN SADRŽAJ

Tabela sadržaja

Uvod 1

Poglavlje 1: Priprema i konfigurisanje elemenata 7
Jasan dizajn 9
Ciljne platforme 10
Ciljana publika 11
Žanr 12
Režim igre 13
Cilj igre 13
Priprema elemenata 14
Mrežice – koristite samo dobru topologiju 14
Mrežice – minimizirajte broj poligona 15
Mrežice – simuliranje detalja reljefa bez geometrije 18
Mrežice – minimiziranje UV šavova 22
Mrežice – eksportovanje kao FBX 24
Mrežice – upotreba metarske skale (metričke) 25
Teksture – nikada ne koristite kompresije bez gubitka 26
Teksture – power 2 veličine 27
Teksture – alfa teksture 29
Importovanje elemenata za igru Dead Keys 30
Importovanje tekstura 31
Importovanje mrežica 38
Importovanje animacija 53
Importovanje audio zapisa 58
Konfigurisanje materijala 60
Rezime 63

Poglavlje 2: Projektovanje i struktura nivoa 65
Podešavanje scene pomoću skyboxa 67
Izgradnja nivoa – modularni skupovi izgradnje 74
Izgradnja nivoa – organizacija i struktura 81
Projektovanje nivoa – saveti i trikovi 84
Cilj i povratne informacije 85
Priča 85
Verodostojnost i pogodnost 86
Atmosfera i estetika 86
Jednostavnost i ponovna upotreba 87
Osvetljenje nivoa – priprema 87
Baked osvetljenje 88
Dinamičko osvetljenje 89
Unapred izračunato globalno osvetljenje 90
Prvi koraci mapiranja svetla 91
Baking lightmape – rezolucija i veličina 94
Baking lightmape – detalji 102
Light Probes 106
Često postavljana pitanja o osvetljenju 114
Mrežica navigacije 124
Occlusion Culling 132
Kreiranje kamere igrača 138
Sistemi čestica 143
Muzika i audio 147
Rezime 154

Poglavlje 3: Kontrole igrača – Pokret 155
Pokret igrača 156
Borba zombija 157
Kreiranje kontrolnih tačaka igrača 158
Animacija kamere 160
Konfigurisanje grafikona animatora 174
Upotreba animacije – kreiranje navigatora 186
Prilagođavanje i menjanje editora MonoDevelop 187
Singleton objekti 193
Komentari 194
Povezivanje sa komponentom navigatora 195
Komentari 196
GUI navigatora 197
Ulazne ose 201
Radna površina 204
Dugme 208
Kodiranje ponašanja dugmeta 215
Komentari 217
Kreiranje smrti igrača 221
Komentari 224
Rezime 225

Poglavlje 4: Kontrole igrača – Kucanje i zdravlje 227
Borba rečima 228
Kreiranje liste reči 229
Upotreba Visual Studio Codea 231
Kreiranje klase WordList 239
Komentari 240
Komentari 241
Podudaranje reči 242
Komentari 244
Objekat Typer 246
Napredak pomoću klase Typer 258
Komentari 267
Zdravlje i povrede 268
Komentari 269
Komentari 276
Povrede i povratne informacije 281
Rezultat igrača 286
Komentari 289
Bonusi i nagrade 290
Komentari 299
Rezime 300

 

Poglavlje 5: Neprijatelji i veštačka inteligencija 301
Konfigurisanje karaktera zombija 302
Početak upotrebe unapred definisanih zombija 305
Planiranje veštačke inteligencije zombija 307
Komentari 312
Razvijanje strukture stanja 312
Komentari 314
Razvijanje kontrolera animatora NPC 314
Razvijanje Idle stanja 324
Komentari 327
Razvijanje Chase stanja 328
Komentari 330
Razvijanje Attack stanja i drugih 331
Komentari 333
Razvijanje Dead stanja 343
Zombiji i unos teksta 344
Komentari 351
Zombiji i klasa Typer 352
Komentari 353
Komentari 354
Aktiviranje neprijatelja i putanja kamere 362
Upotreba Play režima 370
Rezime 374

Poglavlje 6: Upravljanje projektom i verzijama 375
Upravljanje projektom 375
Istraživanje, projektovanje i procena rada 376
Plan radnog opterećenja 377
Status zadatka 377
Analizra rizika 379
Potrebni resursi i veštine 379
Plan testiranja 379
Primenjeno upravljanje projektom pomoću Trelloa 380
Saradnja sa cloud skladištem 393
Upravljanje verzijama pomoću Gita 395
Početak upotrebe Gita i GitKrakena 398
Paketi i grane 404
Kretanje unapred i unazad pomoću Gita 412
Konfigurisanje Unity-ja za upravljanje verzijama 415
Vraćanje i odbacivanje 418
Grane i grananje 421
Konflikti i rešenja 426
Git i veb 441
Guranje i povlačenje 448
Kloniranje 450
Rezime 451

Poglavlje 7: Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre 453
Serijalizacija podataka 453
Parametri igrača – snimanje podataka 458
Parametri igrača – učitavanje podataka 464
Parametri igrača – INI fajlovi 464
Komentari za iniParser.cs 466
Snimanje podataka – XML fajlovi 470
Komentari 473
Snimanje podataka – JSON fajlovi 487
Komentari 491
Snimanje podataka – binarni fajlovi 496
Komentari 498
Snimanje podataka za igru Dead Keys 502
Komentari 504
Rezime 507

Poglavlje 8: Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo 509
Statistika i performansa 509
Profiler prozor i procena performanse 514
Saveti i trikovi za optimizaciju 520
Znakovni nizovi i upoređivanja 520
Čuvajte se maskiranih funkcija 521
Ispravljanje grešaka 521
Optimizovanje veličine izgradnje 528
Početak razvoja za mobilnu platformu 540
Nastavak razvoja za mobilnu plaformu 549
Izgradnja za Android 555
Izgradnja za VR (Virtual Reality) 561
Rezime 566

Indeks 567


 


 

Komentari

 

• Vuceta Knezevic
Samo ovako treba. Još želimo knjiga za Unity. Game industrija je važna.

• Mirko Mirkovic
Samo naprijed. Sto više ovakvih knjiza za Unity. Sledeća neka bude 2D. Bravo!

• Zoran
Jedva čekamo kada će da izađe iz štampe. Nadam se da neće biti poslednja knjiga koju ćete da objavite za Unity.

• Aleksandar Stanković
Dajem glas za realizaciju ovog izdanja Unity engine knjige.

 

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

AutoCAD 2013 osnove

1. AutoCAD 2013 osnove

A four-color, task-based guide to AutoCAD This Autodesk Official Training Guide thoroughly covers the fundamentals of AutoCAD 2013 and AutoCAD LT 2013 and teaches you everything you need to become quickly productive with the software. Learn to draw in 2D, shape complex curves, manage objects with layers, organize with blocks and groups, add dimensions and annotation, work with layouts, model in 3D, create realistic renderings, and more. Whether you're an aspiring CAD/CAM professional, preparing for certification, or updating your skills, this is the fast, thorough grounding you need in AutoCAD.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Programiranje savremenih CNC mašina sa ProENGINEER/ProNC 4th Axis • MASTER CAM • SolidCAM

2. Programiranje savremenih CNC mašina sa ProENGINEER/ProNC 4th Axis • MASTER CAM • SolidCAM

Praktičan vodič za programiranja CNC mašina. Kroz primere u tri najzastupljenija CAM softverska paketaProENGINEER/ProNC, MASTER CAM i SolidCAM

Cena 880 RSD

Naša cena 800 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Modeliranje mašinskih elemenata i konstrukcija u programu Solid Edge

3. Modeliranje mašinskih elemenata i konstrukcija u programu Solid Edge

Modeliranje mašinskih elemenata i konstrukcija u programu Solid Edge

Cena 1690 RSD

Naša cena 1560 RSD

Više o knjizi Više o knjizi