Oblasti, naše knjige

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Android

PHP I MYSQL

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

 

Programiranje

 

OpenGL Vodič za programere

 

OpenGL Vodič za programere

Autor: Dave Shreiner
Broj strana: 896
ISBN broj: 978-86-7310-362-4
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2007.

Pregleda (30 dana / ukupno): 44 / 5614

Cena: 1870 RSD

Naša povoljnija cena: 1700 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je “pokrivalo” OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije “crvene knjige” sadr`i najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.

U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata senki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama.

Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:

  • skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja
  • postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata
  • mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva
  • sprajtove koji se sastoje od tačaka
  • izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte
  • smeštanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a

Najznačajnije od svega je da se u ovom izdanju razmatra OpenGL Shading Language (GLSL) i objašnjava mehanika korišćenja ovog novog jezika u procesu kreiranja kompleksnih grafičkih efekata i povećanja snage računanja OpenGL-a.

OpenGL tehnička biblioteka obezbeđuje uputstvo i referentne knjige za OpenGL. Ona omogućava programerima da u praksi razumeju OpenGL i prikazuje im kako da u potpunosti iskoriste njegove potencijale. Ova biblioteka, koju je originalno razvio SGI, razvija se dalje pod pokroviteljstvom Komisije za razvoj OpenGL arhitekture (Architecture Review Board – ARB), industrijskog konzorcijuma koji je odgovoran za usmeravanje razvoja OpenGL-a i njemu srodnih tehnologija. Komisiju za razvoj OpenGL arhitekture sačinjavaju lideri u industriji računarske grafike: 3Dlabs, Apple, Dell, IBM, Intel, NVIDIA, SGI i Sun Microsystems.

Dave Shreiner je OpenGL inženjer u SGI kompaniji, gde radi sa OpenGL-om od njegovog nastanka, a sa ra~unarskom grafikom više od 15 godina. On redovno predstavlja svoje radove na SIGGRAPH i drugim konferencijama širom sveta, a koautor je knjige OpenGL Reference Manual (izdavač Addison-Wesley).

adresa: www.awprofessional.com

Kratak sadržaj

1. Uvod u OpenGL
2. Upravljanje stanjima i crtanje geometrijskih objekata
3. Pregled sadržaja
4. Boje
5. Osvetljenje
6. Mešanje boja, ublažavanje oštrih ivica objekata, magla i postavljanje poligona pod odgovarajućim uglom
7. Liste za prikazivanje
8. Crtanje piksela, bitmapa, fontova i slika
9. Mapiranje tekstura
10. Bafer frejma
11. Prikaz složenih poligona i kriva ili površina čija je jednačina drugog stepena
12. Evaluatori i NURBS
13. Selekcija i povratna informacija
14. Napredne tehnike
15. OpenGL 2.0 i OpenGL Shading Language
A. Redosled operacija
B. Promenljive stanja
C. OpenGL i windows sistemi
D. Osnove GLUT-a: OpenGL Utility Toolkit
E. Računanje normalnih vektora
F. Homogene koordinate i matrice transformacije
G. Programerski saveti
H. OpenGl nepromenljivost
I. Ugrađene OpenGL Shading Language promenljive i funkcije
Rečnik
Indeks

 

Komentari

 

• Sanja Petrovic
Odlicna knjiga, sve je lepo i detaljno objasnjeno, ima puno primera koji mnogo olaksavaju ucenje.

 

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

Programiranje Alterinih FPGA čipova

1. Programiranje Alterinih FPGA čipova

Ova knjiga predstavlja uputstvo za programiranje, namenjeno studentima četvrte godine Elektrotehničkog fakulteta, Univerziteta u Beogradu.

Cena 880 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Game Programming Using Qt: Beginner's Guide

2. Game Programming Using Qt: Beginner's Guide

If you want to create great graphical user interfaces and astonishing games with Qt, this book is ideal for you. Any previous knowledge of Qt is not required, however knowledge of C++ is mandatory.

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi

 

Objektno orijentisani načim mišljenja

3. Objektno orijentisani načim mišljenja

Programeri koji nameravaju da prave dobar softver, a to bi trebalo da bude opšti cilj, moraju ovladati prefinjenim, ali malo poznatim "baucima" koji se zovu objekti i klase. Potrebno je pažljivo proučiti knjigu poput ove.

Cena 570 RSD

Više o knjizi Više o knjizi