Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje
prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće
naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije
dovoljno vešt. Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji deo jedne
kompanije – njena „žila kucavica“. Upamitite da mi svakodnevno, hteli
to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u „prodajni ring“ . Ne
očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo
svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo
dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo – dobićemo samo ono za šta se
sami svojim delima izborimo!
Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo
kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno
ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga
predstavlja blago za svakog mladog čoveka koji namerava da zasnuje svoj
biznis ili da se oproba u ulozi prodavca ili komercijaliste u nekoj
kompaniji. Tranziciona vremena donose “tranzicione gubitnike“, ljude
kojima je potrebna pomoć da uz ovladavanje novim znanjima nađu svoje
mesto u tržišnoj utakmici. Za njih je ova knjiga takođe od
neprocenjivog značaja. U tom smislu nesporna je i društvena korist
objavljivanja jedne ovakve publikacije.