Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Psihologija medija

Psihologija Psihologija

Psihologija medija

Autor: Dejvid Džajls
Broj strana: 253
ISBN broj: 9788671024105
Izdavač: Clio Clio
Godina izdanja: 2017.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi. Propaganda, reklame, ubeđivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod rađen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Nema slike

Popust cena:
rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272