Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Softversko inženjerstvo

Programiranje Programiranje

Softversko inženjerstvo

Autor: Shari Lawrence Pfleeger, Joanne M. Atlee
Broj strana: 750
ISBN broj: 8679912840
Izdavač: CET CET
Godina izdanja: 2014.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Ciljna grupa
Po svom sadržaju i značaju Softversko inženjerstvo, teorija i praksa, prevod III izdanja predstavlja referentno delo i referentni udžbenik za oblast primene softvera kao sredstva za rešavanje inženjerskih problema. Knjiga je jednako korisna studentima, predavačima i praktičarima budući da jednu izuzetno široku oblast prezentira upravo posredstvom pogleda onih koji uče, obučavaju i primenjuju metode, alate i tehnike izrade softvera.

Zašto se izdaje knjiga?
Knjiga Softversko inženjerstvo, teorija i praksa, prevod III izdanja neosporno predstavlja vrhunsko dostignuće pregledne literature u oblasti softverskog inženjerstva i nezaobilazno ishodište svakog istraživača ili praktičara. Svojom strukturom, metodičnošću, doslednošću i lakoćom izlaganja sigurno vodi čitaoca kroz prošlost, sadašnjost i budućnost softverskog inženjerstva kao profesije.
Opis knjige
Knjiga Softversko inženjerstvo, teorija i praksa, prevod III izdanja je organizovana u tri dela i 14 poglavlja. Prvi deo je posvećen opštim aspektima softverskog inženjerstva sa ciljem postavljanja i dokaza teze da je dubinsko poznavanje metoda, tehnika i alata softverskog inženjerstva jednako važno praktičarima i istraživačima nezavisno od stepena agilnosti procesa. U sklopu drugog dela dat je detaljan prikaz osnovnih koraka razvoja i održavanja, nezavisno od primenjenog modela životnog ciklusa softvera. Treći deo je posvećen aspektima ocenjivanja i unapređenja softverskog procesa.

Kratak sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Zašto softversko inženjerstvo?
Poglavlje 2: Modelovanje procesa i životnog ciklusa
Poglavlje 3: Planiranje projekta i upravljanje njime
Poglavlje 4: Evidentiranje zahteva
Poglavlje 5: Dizajniranje sistema
Poglavlje 6: Razmatranje objekata
Poglavlje 7: Pisanje programa
Poglavlje 8: Testiranje programa
Poglavlje 9: Testiranje sistema
Poglavlje 10: Isporučivanje sistema
Poglavlje 11: Održavanje sistema
Poglavlje 12: Procenjivanje proizvoda, procesa i resursa
Poglavlje 13: Poboljšanje predviđanja, proizvoda, procesa i resursa
Poglavlje 14: Budućnost softverskog inženjerstva
Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Pragmatični programer: vaš put do stručnosti

Pragmatični programer: vaš put do stručnosti

Popust cena:
1840.00 rsd

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Popust cena:
880.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272