Posebne odlike knjige su:
- Udžbenički pristup materiji, s naglaskom na postupno učenje uz rad na sve složenijim projektima
- Vežbe s realnim projektima modelovanja i animiranja
- Pitanja, zadaci i testovi za samostalnu proveru znanja na kraju svakog poglavlja
Sadržaj
Poglavlje 1: Uvod u Autodesk 3ds Max 2008
Poglavlje 2: Standardna prosta tela
Poglavlje 3: Proširena prosta tela
Poglavlje 4: Podrazumevani objekti i mreže zakrpa
Poglavlje 5: Krive i proširene krive
Poglavlje 6: Menjanje objekata 3D mrežice
Poglavlje 7: Menjanje krivih
Poglavlje 8: Materijali i mape
Poglavlje 9: Složeni objekti
Poglavlje 10: Modifikatori
Poglavlje 11: Svetla i kamere
Poglavlje 12: Osnove animacije
Poglavlje 13: Sistemi čestica i prostorne deformacije – I
Poglavlje 14: Sistemi čestica i prostorne deformacije – II
Poglavlje 15: Sistemi, hijerarhija i kinematika
Poglavlje 16: Modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 17: Pomoćni objekti