Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Brend menadžment

Access Access

Brend menadžment

Autor: Saša Virijević Jovanović
Broj strana: 219
ISBN broj: 978-86-531-0180-0
Izdavač: Čigoja štampa Čigoja štampa
Godina izdanja: 2016.

Pregleda (30 dana / ukupno): 12 / 1513

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1199 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

... Za čitaoce koji se bave brend menadžmentom, metode, tehnike i procedure, koje su na neki način predstavnici određene oblasti, izložene su u celosti, a za druge je dat osnovni prikaz, a čitalac se precizno upućuje gde može da ih nađe obrađene do nivoa primenljivosti. Pored toga, kroz celu izlaganu materiju jasno se vidi ruka nastavnika, te po stilu i načinu izlaganja, strukturi i načinu obraćanja čitaocu delo ima sve elemente savremenog udžbenika.

dr Vasilije Mišković

 

... Stvoriti uspešan brend, koji može da se sa vodećim svetskim brendovima ravnopravno uključi u borbu za potrošače, na domaćem tržištu ali i na drugim tržištima, postaje ključ uspeha savremenog poslovanja. Malo je srpskih brendova prepoznatljivih na regionalnom, a kamoli na svetskom tržištu. Zato je, između ostalog, potrebno usavršiti znanje o brend menadžmentu. Ova knjiga će vam u tome sigurno pomoći.

dr Alisa Marić

 

... Autorka knjige je uspela da znalački sistematizuje i sinhronizuje u pojedine celine – poglavlja široku materiju koju obuhvata brend menadžment. Napisano delo je namenjeno u prvom redu da bude prikladno studentima za spremanje ispita iz Brend menadžmenta. Međutim, zahvaljujući načinu obrade i konciznosti prikaza obimne materije, autorka je uspela da napiše delo koje će korisno poslužiti široj čitalačkoj publici koja se u bilo kom vidu interesuje za pitanja iz oblasti brend menadžmenta. Pored korisnih i svežih naučnih obaveštenja na temelju brojne i raznovrsne literature i internet izvora, relevantne težine, autorka nam je prikazala i svoju naučnu ocenu pojedinih ekonomskih kategorija i pojmova na prikladan način. Pri obradi ove knjige autorka je obuhvatila najnovija kretanja u ovoj materiji, tako da se radi o vrlo aktuelnom delu.

dr Dobrosav Radovanović

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Access 2007 na dlanu

Access 2007 na dlanu

Srpske legende

Srpske legende

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272