Oblasti, naše knjige

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

Zoologija

 

Programiranje

 

C za programere

 

C za programere

Autor: Peter Prinz
Broj strana: 624
ISBN broj: 86-7555-297-1
Izdavač: Mikro knjiga
Godina izdanja: 2010.
Kataloški broj: 0.

Pregleda (30 dana / ukupno): 14 / 3988

Cena: 1990 RSD

Naša povoljnija cena: 1840 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Sadržaj
Poglavlje 1: Osnove jezika
Poglavlje 2: Tipovi
Poglavlje 3: Literali
Poglavlje 4: Konverzije tipova
Poglavlje 5: Izrazi i operatori
Poglavlje 6: Naredbe
Poglavlje 7: Funkcije
Poglavlje 8: Nizovi
Poglavlje 9: Pokazivači
Poglavlje 10: Strukture, unije i polja bitova
Poglavlje 11: Deklaracije
Poglavlje 12: Dinamičko upravljanje memorijom
Poglavlje 13: Ulazno-izlazne operacije
Poglavlje 14: Pretprocesorske direktive
Poglavlje 15: Standardna zaglavlja
Poglavlje 16: Kratak pregled funkcija
Poglavlje 17: Funkcije iz standardne biblioteke
Poglavlje 18: Prevođenje pomoću prevodioca GCC
Poglavlje 19: Korišćenje uslužnog programa make za pisanje programa na jeziku C
Poglavlje 20: Otkrivanje grešaka pomoću programa GDB


O autorima
Peter Prinz se bavi razvojem softvera i vodeći je predavač na seminarima za programere koji rade u Unixu i Windowsu. Autor je nekoliko knjiga o razvoju softvera na jezicima C/C++, uključujući knjigu C Pocket Reference čiji je izdavač O' Reilly.

Tony Crawford je prevodilac i pisac knjiga iz oblasti tehnike, i odlično poznaje programski jezik C. Radi u Nemačkoj na lokalizaciji komercijalnog softvera i prevodi knjige o administriranju mreža i ATM-u.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

OpenGL Vodič za programere

1. OpenGL Vodič za programere

U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, mapiranje tekstura i tako dalje.

Cena 1870 RSD

Naša cena 1700 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Kako postati programer u 10 lakih koraka

2. Kako postati programer u 10 lakih koraka

Naučite da dizajnirate i isprogramirate sopstvenu kompjutersku igru.

Cena 799 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

3. DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Ubrzani kurs programiranja grafike i igara pomoću DirectX9. Naučiti kako da koristite DirectX za razvoj multimedijalnih aplikacija sa bogatom 3D grafikom i osnove programiranja 3D grafike.

Cena 1100 RSD

Naša cena 1000 RSD

Više o knjizi Više o knjizi