Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Crna knjiga korporacija

Marketing Marketing

Crna knjiga korporacija

Autor: Hans Vajs
Broj strana: 392
ISBN broj: 978-86-521-2190-8
Izdavač: Laguna Laguna
Godina izdanja: 2016.

Pregleda (30 dana / ukupno): 9 / 1051

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Svet u kandžama velikih kompanija.

Kakvim mahinacijama se koriste korporacije – i šta protiv toga možemo da uradimo?

Velike korporacije imaju, pre svega, samo jedan cilj, a to je da zarade što više novca. Cena ostvarenja ovog cilja jesu nehumani radni uslovi, nepoštovanje etičkih principa i uništenje životne sredine. Crna knjiga korporacija predstavlja jednu od najznačajnijih kritika globalizacije – i dan-danas.

 

Finansijske i privredne krize, kao i koncentracija tržišta, promenile su svet u kojem živimo. Svega sto pedeset multinacionalnih kompanija dominira danas svetskom privredom. Vreme je za potpuno novu Crnu knjigu korporacija za generacije koja dolaze!

 

Autori se ne osvrću samo na nove globalne igrače poput Amazona, Fejsbuka, Gugla i Epla i njihovo izbegavanje plaćanja poreza, već i na već dobro poznate multinacionalne kompanije, kao što su Mekdonalds i Koka-Kola.

 

Svako od nas može nešto da pokrene, jer su se i metode i mogućnosti koje nam danas stoje na raspolaganju iz osnova promenile.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Uvod u digitalni marketing

Uvod u digitalni marketing

Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272