Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Destinacija kao brend

Turizam Turizam

Destinacija kao brend

Autor: Anet Pričard
Broj strana: 430
ISBN broj: 978-86-7102-454-9
Izdavač: Clio Clio
Godina izdanja: 2015.

Pregleda (30 dana / ukupno): 11 / 914

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i ikuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.

Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

PLANER – BEOGRAD 2015.

PLANER – BEOGRAD 2015.

Srbija na dlanu

Srbija na dlanu

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272