Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Marketing Marketing

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Autor: Pol R. Smit
Broj strana: 581
ISBN broj: 978-86-81042-03-8
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2020.

Pregleda (30 dana / ukupno): 62 / 62

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
3300 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Pol R. Smit, Dejv Čefi(autor)

Ljubica Gotić(prevod)

Naslov originala: Emarketing excellence / Dave Chaffey and PR Smith

 

Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove. Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.

 

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

PUT DO LIDERSTVA

PUT DO LIDERSTVA

Marketing menadžment

Marketing menadžment

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272