Autor: Pol R. Smit
Broj strana: 581
ISBN broj: 978-86-81042-03-8
Izdavač:
Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2020.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
|
||||
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru
Digitalni marketing - planiranje i optimizacija
Pol R. Smit, Dejv Čefi(autor)
Ljubica Gotić(prevod)
Naslov originala: Emarketing excellence / Dave Chaffey and PR Smith
Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove. Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||