Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Marketing Marketing

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Autor: Pol R. Smit
Broj strana: 581
ISBN broj: 978-86-81042-03-8
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2020.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
3300 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Pol R. Smit, Dejv Čefi(autor)

Ljubica Gotić(prevod)

Naslov originala: Emarketing excellence / Dave Chaffey and PR Smith

 

Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove. Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.

 

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Ubeđivanje

Ubeđivanje

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272