Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Digitalni marketing za neupućene

Marketing Marketing

Digitalni marketing za neupućene

Autor: Ryan Deiss, Russ Henneberry
Broj strana: 328
ISBN broj: 978-86-7555-437-0
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2019.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2100 rsd 1890 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Opis
Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.

U knjizi
• Generišite besplatan saobraćaj
• Steknite nove redovne kupce
• Dizajnirajte pristupne strane koje dovode kupce
• Izgradite listu za slanje e­-pošte i zarađujte
• Povežite se sa svojim kupcima preko društvenih mreža
• Reklamirajte se na internetu kao profesionalac
• Ovladajte marketingom putem pretraživača
• Pratite statističke pokazatelje razvoja vašeg posla

O autorima
Ryan Deiss je osnivač i direktor DigitalMarketer.com. Njegove pionirske strategije digitalnog marketinga direktno su odgo­vorne za internet prodaju vrednu stotine miliona dolara.

Russ Henneberry je glavni urednik DigitalMarketer.com. Nje­gov tim mesečno generiše hiljade budućih kupaca izvršavanjem strategije „punog levka“ prikazane u ovoj knjizi.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Inspirativni menadžer

Inspirativni menadžer

Gerila marketing

Gerila marketing

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272