Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Programiranje Programiranje

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Autor: Tom Miller
Broj strana: 426
ISBN broj: 8673102812
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2004.
Kataloški broj: 263.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
Cena: 1100 rsd Vi plaćate: 880 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa (osim za knjige u pretplati)
• Plaćanje kuriru

 

DirectX9 - Programiranje grafike i igara ne gubi vreme baveći se elementima jezičke sintakse; umesto toga, fokusira se isključivo na kreiranje bogatih multimedijalnih aplikacija. Pretpostavlja se da vam je C# (ili Visual Basic®.NET) već poznat, kao i .NET Runtime. Autor ove knjige je projektovao i API, tako da se i ne može naći bolji izvor informacija na ovu temu.

O autoru

Tom Miller je projektni i razvojni vođa za API upravljanog DirectX-a. U Mikrosoftu je radio od 1997., gde je počeo sa timom za Visual Basic, pre nego što ga je ljubav prema igrama i programiranju igara odvukla u DirectX tim. U DirectX timu je od 1999., a radio je na popularizaciji DirectX API-ja (i programiranja igara uopšte).

    * Knjigu je napisao dizajner API-ja
    * Rad sa mrežama
    * Korišćenje HLS jezika za efekte visokog kvaliteta
    * Kosturna animacija karaktera
    * Objašnjene sve mogućnosti Managed DirectX-a
    * Kompletan sors kod je napisan i u C#-u i u Visual Basic .NET-u
    * Detaljan opis helper biblioteke D3DX
    * Obrađena i 2D i 3D grafika
    * Saveti i trikovi za poboljšanje performansi

NA CD-ROM-u

    * DirectX9 SDK
    * Izvorni kod u C#-u i Visual Basic .NET-u

CD-ROM sadrži:

    * Verziju 1.1 .NET Runtime
    * Predgovor napisao Bob Gaines, Microsoft ® Corporation, Lead Program Manager, DirectX SDK
    * S325969 Managed DirectX

Kratak sadržaj

Deo I Osnovni koncepti grafike
1 Predstavljanje Direct 3D-a
2 Izbor tačnog uređaja
3 Renderovanje korišćenjem jednostavnih tehnika
4 Još tehnika renderovanja
5 Renderovanje pomoću mreža
6 Korišćenje upravljanog DirectX-a za pisanje igre

Deo II Srednji koncepti grafike
7 Korišćenje naprednih osobina
8 Razumevanje resursa
9 Korišćenje drugih tipova mreža
10 Korišćenje Helper klasa

Deo III Napredni koncepti grafike
11 Predstavljanje programabilnog pajplajna pomoću High Level Shader Languagea
12 Korišćenje High Level Shader Languagea
13 Renderovanje kosturne animacije

Deo IV Zvuk i ulaz
14 Otkrivanje zvučnih efekata
15 Kontrolisanje komandi korisnika

Deo V 2D grafika
16 Korišćenje Direct 3D-a za 2D grafiku
17 Korišćenje DirectDrawa za 2D renderovanje

Deo VI Dodavanje umrežavanja
18 Implementacija Peer-to-Peer umrežavanja korišćenjem DirectPlaya
19 Kreiranje Client/Server sesije 339
20 Razumevanje osobina naprednog umrežavanja
21 Dostizanje maksimalnih performansi

Deo VII Dodaci
A Korišćenje dijagnostičkih asemblija
B Reprodukovanje muzike i video sadržaja

Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Recepti za čist kod

Recepti za čist kod

Popust cena:
2100.00 rsd

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Popust cena:
1930.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272