Ekonomija identiteta
Autor: Grupa autora
Broj strana: 190
ISBN broj: 978-953-246-169-5
Izdavač:
MATE
Godina izdanja: 2013.
1960 rsd
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru
Ekonomija identiteta
premošćuje kritičan jaz u društvenim naukama. U ekonomiju uvodi
identitet i norme. Predrasude ljudi o tome šta je primereno, a šta je
zabranjeno i za koga, temeljne su za određivanje koliko će se truditi na
poslu i kako će učiti, trošiti i štedeti. Zato identitet ljudi -
njihove ideje o tome ko su i kakvima žele postati - može biti najvažniji
činilac koji utiče na njihove ekonomske živote. I ograničenja koja
društvo postavlja na ljudske identitete mogu takođe biti jedna od
ključnih odrednica njihovog ekonomskog blagostanja.
Kratak sadržaj:
I. Ekonomija i identitet
Uvod
Ekonomija identiteta
Identitet i norme u korisnosti
Kamen iz Rosette
Gdje nam je mjesto u današnjoj ekonomiji
II. Rad i školovanje
Identitet i ekonomija organizacija
Identitet i ekonomija obrazovanja
III. Rod (spol) i rasa
Rod (spol) i rad
Rasa i manjinsko siromaštvo
IV. Pogled prema budućnosti
Ekonomija identiteta i ekonomska metodologija
Zaključak i pet načina kako identitet mijenja ekonomiju