Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Flash 8 za nestrpljive

Programiranje Programiranje

Flash 8 za nestrpljive

Autor: Katherine Ulrich
Broj strana: 604
ISBN broj: 8679912921
Izdavač: CET CET
Godina izdanja: 2010.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Knjiga Bukvar za nestrpljive: Flash 8 pogodna je za sve početnike u radu sa ovim programom, ali i za Flash dizajnere na srednjem nivou. Knjiga je namenjena svima koji žele da koriste program Flash za stvaranje grafike, animacije i interaktivnosti. Naučićete da pravite sve što vam treba: oglasne panoe, dugmad za obilazak lokacije, veze sa drugim URL adresama, zabavne animirane crteže i slično.


Cilj knjige Bukvar za nestrpljive: Flash 8 jeste da brzo uvede početnike i srednje iskusne korisnike Flasha u korišćenje njegovih alatki za dizajn, animaciju i osnovnu intereaktivnost. Ovaj priručnik je namenjen da vas izvede iz pasivnog čitalačkog odnosa i pomogne vam da ovladate programom Flash 8.


Opis knjige
Početna poglavlja pokrivaju osnove stvaranja grafičkih elemenata korišćenjem Flashovog jedinstvenog kompleta alatki za crtanje. Zatim, učite kako da preobrazite grafičke elemente u animacije. Nakon toga, učite da pravite osnovne elemente korisničkog interfejsa, kao što su kontekstno osetljiva dugmad. Da bi vaš sadržaj bio interaktivan, radićete sa panelom Actions u režimu Script Assist i panelu Behaviors kako biste napravili osnovni ActionScript. Takođe ćete dobiti informacije o uvoženju i radu sa drugim različitim sadržajima koji ne potiču iz Flasha: umetnička dela iz drugih aplikacija i zvukovi. Na kraju, naučićete da koristite Flashovo svojstvo Publish da biste napravili HTML koji vam je potreban za objavljivanje Flash filmova na vebu.

Kratak sadržaj

Uvod
Poglavlje 1: Flashov editor
Poglavlje 2: Stvaranje jednostavne grafike
Poglavlje 3: Rad sa tekstom
Poglavlje 4: Izmena jednostavne grafike
Poglavlje 5: Složena grafika na jednom sloju
Poglavlje 6: Grafike na više slojeva
Poglavlje 7: Rad sa simbolima
Poglavlje 8: Animacije kadar po kadar
Poglavlje 9: Animacija promenom pokreta
Poglavlje 10: Animacija promenom oblika
Poglavlje 11: Složeniji zadaci u animaciji
Poglavlje 12: Izrada dugmadi za interaktivnost
Poglavlje 13: Osnovna interaktivnost
Poglavlje 14: Drugi grafički alati
Poglavlje 15: Dodavanje zvuka
Poglavlje 16: Isporučivanje filmova publici
Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Pet linija koda - refaktorisanje, kada i kako

Popust cena:
1930.00 rsd

Pragmatični programer: vaš put do stručnosti

Pragmatični programer: vaš put do stručnosti

Popust cena:
1840.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272