Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Flash 8 ActionScript

Programiranje Programiranje

Flash 8 ActionScript

Autor: Jobe Makar
Broj strana: 532
ISBN broj: 86-7310-363-0
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2006.
Kataloški broj: 344.

Pregleda (30 dana / ukupno): 22 / 5922

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
770 rsd 100 rsd Akcija!

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

U knjizi Macromedia Flash 8 ActionScript – Učenje kroz rad - naučićete kako da:

  • integrišete Flash 8 i ActionScript u svoje Web projekte
  • kreirate interaktivne Flash programe - čak i ako niste do sada programirali
  • koristite zvuk, slike i animacije da biste privukli interesovanje korisnika
  • razvijete objektno-orijentisani kod i šablone za kreiranje biblioteke komponenata koje se mogu višestruko koristiti
  • koristite ugrađene klase da bi se Vaše prezentacije savršeno ponašale
  • kreirate dinamička tekstualna polja za unos korisničkih informacija
  • samostalno kreirate klase i uslovne naredbe za upravljanje Vašim Flash programima na osnovu promenljivih uslova
  • Koristite uslovnu logiku da bi se Vaš program granao na osnovu izbora korisnika.
  • Upravljate svakim frejmom Macromedia Flash programa pomoću funkcija.
  • Napravite zanimljive animacije koje će privući pažnju korisnika na Vašu prezentaciju.
  • Takođe ćete dobiti 20 do 25 časova samostalno vođene obuke

Sistemski zahtevi:

Windows
800+ MHz Intel Pentium III procesor ili ekvivalentan, sa Microsoft Windows 2000/XP operativnim sistemom

Macintosh
600 MHz Power Mac G3 ili bolji, sa Mac OS X 10.3, ili 10.4 operativnim sistemom

Kratak sadržaj:

  • Uvod u ActionScript 2.01
  • Upoznavanje
  • Funkcije
  • Interfejs
  • Uslovna logika
  • Polja i petlje
  • Ugrađene klase
  • Korisnički definisane klase
  • Događaji, metodi slušaoci i rukovaoci događajima
  • Dinamički kreirani elementi
  • Odlike bitmapa
  • Komponente korisničkog interfejsa
  • Napredno objektno-orijentisano projektovanje
  • Validacija podataka
  • Veze sa spoljašnjim izvorima podataka
  • XML i Flash
  • Spoljašnji interfejs
  • Zvuk i video
  • Štampanje i kontekstni meniji
  • Najsloženije SWF datoteke
  • Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Programming Clojure, Third Edition

Programming Clojure, Third Edition

Write Great Code, Volume 1, 2nd Edition, Understanding the Machine

Write Great Code, Volume 1, 2nd Edition, Understanding the Machine

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272