Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Flash MX 2004 – dizajniranje igara

Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Programiranje Programiranje

Flash MX 2004 – dizajniranje igara

Autor: Jobe Makar
Broj strana: 0
ISBN broj: 86-7310-304-5
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2004.
Kataloški broj: 287.

Pregleda (30 dana / ukupno): 33 / 6402

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
900 rsd 200 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

U uvodnim poglavljima objašnjen je svet dizajna i razvoja igara. U njima ćete naučiti kako da primenjujete matematiku i fiziku u stvaranju igrica, kako da upotrebite kompleksnu detekciju kolizije i reakcije, kako da dodate veštačku inteligenciju i povećate složenost igara, kako da uvedete interakciju, kreirate editore nivoa, prvoklasnu grafiku, kako da kreirate i optimizujete zvuk i sve u svemu kreirate popularne multiplejerske igre. Ova knjiga nije samo tehnički priručnik. Ona Vas upoznaje sa načinom kreiranja već postojećih Flash igara — i ne samo to! Nakon njihovog istraživanja i proučavanja, možete ih prilagođavati sopstvenim potrebama i pre svega, možete ih igrati!

Osnovno o autorima:

Jobe Makar je vodeći programer i suvlasnik Electrotank, Inc. Dobitnik je više međunarodnih nagrada za igre. Kreirao je preko 100 Flash igara i Flash koristi u radu još od verzije 3. Autor je i ko-autor nekoliko knjiga o Flashu, među kojima je i Macromedia Flash MX 2004 ActionScript: Training from the Source. Ben Winiarczyk je osnivač i kreativni direktor Blit Inc., firme koja se bavi high-end dizajnom igara. Među klijentima Benove firme nalaze se imena poput: Comedy Central, Sports Illustrated for Kids i eUniverse. Ben je dizajnirao igre South Park, The Man Show, The Daily Show, itd. Sa velikim iskustvom u animaciji, dizajnu i velikim poznavanjem ActionScripta, Ben je u mogućnosi da stvori vrhunske igre i pomeri granice postojećih tehnologija.

Knjiga sadrži

  • Način upotrebe ActionScript 2.0 i objektno-orijentisanog programiranja u cilju pojednostavljenja dizajna i razvoja igrica
  • Potpunija objašnjenja real-time multiplejerskih igara, kreiranje i optimizaciju grafike
  • Potpun pregled koraka neophodnih u procesu osmišljavanja i planiranja projekta dizajna igara
  • Objašnjenja ključnih koncepata igara, uključujući objašnjenja matematike, fizike, detekcije kolizije i reakcije, veštačke inteligencije i zvučnih efekata
  • Prateći CD sadrži
  • Izvorne kodove i fajlove četiri potpuno funkcionalne igre kreirane u Flashu,
    kao i kompletne izvorne fajlove svih funkcija opisanih u knjizi; primere igara i odgovarajuće izvorne kodove
  • Probne verzije softvera Flash MX 2004, ElectroServer 3 i Flash Studio Pro

Kratak sadržaj

Uvod

Deo I: Upoznavanje sa osnovama dizajna igara u Flashu

Poglavlje 1: Prvi koraci
Poglavlje 2: Kreiranje zabavnih igara

Deo II: Proučavanje "šrafova i zavrtnja" igara

Poglavlje 3: Matematika igre
Poglavlje 4: Osnovna fizika
Poglavlje 5: Otkrivanje sudara
Poglavlje 6: Reakcija na sudar
Poglavlje 7: Svetovi sastavljeni iz delova (Tile-based worlds)
Poglavlje 8: Izometrijska perspektiva sveta
Poglavlje 9: Prikazi nivoa
Poglavlje 10: Liste najviših rezultata
Poglavlje 11: Veštačka inteligencija
Poglavlje 12: Efikasne grafike igre
Poglavlje 13: Zvuk u igrama
Poglavlje 14: Upoznavanje sa igrama za više igrača

Deo II: Igre

Poglavlje 15: Osmosmerka (Word Search)
Poglavlje 16: Šah za više igrača (Multiplayer Chess)
Poglavlje 17: Pikado (501 Darts Game)
Poglavlje 18: Cone Crazy

Dodaci

Dodatak A:Izvori informacija za programere
Dodatak B: Ostale igre

Indeks

 

Komentari

• Radomir Savicevic
SPORTINOBALL je nova sportska grana koja obuhvata samo igre sa LOPTOM - fudbal, kosarka, rukomet, odbojka, tenis i stoni tenis, kreirane na potpuno novim Pravilima igre ciji sam JA autor. Potreban mi je neko ko bi napravio video igre na osnovu tih Pr

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Naučite Perl

Naučite Perl

Naučite da programirate Scratch

Naučite da programirate Scratch

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272