Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Google analitika

Marketing Marketing

Google analitika

Autor: Grigor Yovov
Broj strana: 190
ISBN broj: 9789389845624
Izdavač: BPB PUBLISHING BPB PUBLISHING
Godina izdanja: 2021.

Pregleda (30 dana / ukupno): 127 / 127

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Predlog za prevod

 

Ova knjiga će vam pomoći da naučite sve što je potrebno da znate o Google analitici. Počećemo podešavanjem naloga i ažuriranjem postavki. Zatim ćemo obraditi glavne izveštaje Google analitke i „zaroniti“ duboko u analizu korisnika, njihovog ponašanja i njihovih izvora. Ova analiza će unaprediti vaše poslovanje i rezultate vaše veb stranice. Takođe ćemo obraditi osnove povezivanja podataka Google analitike i vaše marketinške strategije. Istražićemo žive primere analize sa stvarnim podacima o e-trgovini i naučićete kako da pristupite analizi vaših podataka. Na kraju knjige ćemo obraditi konverzije Google analitike. Posle toga ćete moći da donosite pouzdane odluke na osnovu podataka koje ćete dobijati od posetilaca vaše veb stranice.

Moto

Iskoristite Google analitiku za donošenje odluka na osnovu podataka i oblikujte svoju marketinšku strategiju

Glavne teme:

  • Kako koristiti interfejs i izveštaje Google analitike
  • Kako funkcioniše platforma Google Analitics
  • „Izvori saobraćaja“ u Google analitici
  • Kako koristiti segmente u Google analitici
  • Kako funkcioniše izveštavanje na više uređaja u Google analitici

Šta ćete naučiti:

  • Kako se podešava nalog Google analitike
  • Načini čitanja svih izveštaja Google analitike
  • Složena analiza na osnovu podataka u izveštajima
  • Kako da povežete podatke Google analitike sa vašom marketinškom strategijom
  • Čitanje i analiziranje izveštaja o konverzijama na osnovu stvarnih podataka o e-trgovini

Kome je namenjena ova knjiga

Ova knjiga je namenjena vlasnicima preduzeća i vebmasterima koji žele da koriste Google analitiku za donošenje boljih odluka i poboljšanje prodaje.

Sadržaj:

  1. Podešavanje Google analitike, korak po korak
  2. Objašnjenje izveštaja Google analitike
  3. Sedam P načela marketinga i Google analitike
  4. Vaša publika - vaše poslovanje
  5. Puls Google analitike: izveštaji o akviziciji i ponašanju
  6. Konverzije. Konačni cilj

O autoru

Grigor Iovov je sertifikovani stručnjak za Google Ads i Google Analitics i ekspert za marketing.

Na najvećoj svetskoj platformi za učenje Udemi, gde vodi kurseve za Google Ads, Google Analitics i poslovni razvoj, ima više od 20.000 učenika iz 153 zemlje.

Osnovao je 2011. godine Business Trend, sopstvenu agenciju za digitalni marketing, koja opslužuje klijente širom sveta.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Search and Social: The Definitive Guide to Real-Time Content Marketing

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272