Autor: Bernar Žirar
Broj strana: 244
ISBN broj: 9788686013026
Izdavač:
Dobra knjiga
Godina izdanja: 2012.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Konsultant za menadžment Bernar Žirar analizira Gugl još od njegovog osnivanja 1998, a sad, u knjizi Google put dubinski istražuje Guglove inovacije, od kojih se mnoge veoma razlikuju od najboljih praksi što se uče u vrhunskim poslovnim školama.
Kad budete čitali ovu knjigu, videćete koliko Gugl za svoj uspeh duguje usredsređenosti na korisnike i automatizaciju. Saznaćete i kako je elektronsko trgovanje duboko izmenilo odnos između firmi i mušterija, pošto je mušterijama prvi put data značajna uloga u rastu jedne velike kompanije. I na kraju, Žirar razmišlja o granicama Guglovog poslovnog modela i razmatra izazove s kojima će se kompanija suočiti ako nastavi da raste.
Guglova kultura je kultura inovacije. Zašto taj duh inovacije ne bi bio i vaš?
“Mislim da bi Gugl trebalo da bude kao švajcarski armijski nož: čist, jednostavan, sprava koju želiš da nosiš svuda.” - Marisa Mejer, potpredsednik, Istraživanje proizvoda i iskustava korisnika
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
Cena: 1650 rsd
Popust i do: 1007 rsd
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||