Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Illustrator CS2

Grafika, Dizajn, Štampa Grafika, Dizajn, Štampa

Illustrator CS2

Autor: Annesa Hartman
Broj strana: 316
ISBN broj: 86-7555-285-8
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2010.

Pregleda (30 dana / ukupno): 14 / 4107

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1500 rsd 1350 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Autorka knjige Annesa Hartman iskusan je dizajner i organizator radionica,i poznata po svom jasnom, pristupačnom stilu. U knjizi Istražite Illustrator CS2 ona objašnjava neophodne veštine i postupke pomoću kojih ćete napraviti zadivljujuća dela. Knjiga istražuje alatke i svojstva najnovije verzije Adobe Illustratora i pokazuje kako da napravite vektorsku grafiku i crteže za štampu i za Web. Tekst bogat informacijama stručno je protkan brojnim crtežima koji ilustruju važne koncepte dizajna i pokazuju vam put ka privlačnoj digitalnoj grafici.

Osnovne odlike knjige

- Sažeto su predstavljene alatke i tehnike Adobeovog standardnog programa za digitalno crtanje.
- Kroz vizuelno istraživanje saznaćete kako dizajneri koriste Illustrator u izradi svojih dela, sa glavnim naglaskom na kreativnosti - pomoći će vam i poglavlje u punom koloru o upotrebi boja u Illustratoru.
- Primeri projekata za klijente omogućavaju čitaocima da praktično primene opisane alatke i tehnike.
- Priloženi radovi vodećih dizajnera pokazuju kako da pronađete inspiraciju kada vaša kreativnost zataji, kako da izbegnete uobičajene greške, kako da pripremite Illustratorove datoteke za kasniju obradu - uz niz dragocenih saveta za dizajnere.

Na preko pedeset strana u boji naći ćete inspirativne primere crteža koji se mogu napraviti u Illustratoru. Prateći CD sadrži datoteke vežbi, lekcije i druge korisne alate koji olakšavaju učenje.

Sadržaj
Predgovor
Poglavlje 1: Put otkrića
Poglavlje 2: Konfiguracija terena
Poglavlje 3: Tehnike preživljavanja
Poglavlje 4: Crtanje linija i oblika
Poglavlje 5: Korišćenje boja
Poglavlje 6: Valer i tekstura
Poglavlje 7: Rad sa tekstom
Poglavlje 8: Kompozicija
Poglavlje 9: Iluzija prostornog prikaza
Poglavlje 10: Štampanje
Poglavlje 11: Objavljivanje na Webu
Spisak termina
Indeks


O autoru
Annesa Hartman je rukovodilac odseka Technology Learning Service na koledžu Landmark (Vermont). Specijalista je za grafičku umetnost, obuku dizajnera u fimama i preko Interneta, i razvoj nastavnih planova. Osmislila je i održala veliki broj kurseva i govorila na konferencijama širom SAD.

Magistrirala je podučavanje novih tehnologija, ima Adobeov sertifikat za Photoshop i koordinira program obuke u kompaniji Macromedia. Preko Interneta predaje računarsku grafiku na koledžu Modesto Junior (California).

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

3 ds Max 2008: sveobuhvatni vodič

3 ds Max 2008: sveobuhvatni vodič

QuarkXPress 6

QuarkXPress 6

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272