Kampanjom koju je vodio za Fransoa Miterana na predsedničkim izborima
1981. god. Segela je napravio revoluciju u političkom marketingu
čuvenim sloganom „generacija Miteran“. Savetovao je i ostale francuske
predsednike, te je zbog toga poznat kao „prijatelj svih francuskih
predsednika“. Na listi njegovih slavnih prijatelja bili su i Salvador
Dali i Žak Prever. Kasnije je vodio kampanje širom sveta - od Čilea do
Senegala, Poljske, Bugarske, Mađarske, Izraela... Sve kampanje u
Istočnoj Evropi, na prvim demokratskim izborima nakon pada komunizma,
radio je besplatno. Objavio je petnaestak knjiga o životu u svetu
marketinga i advertajzinga. U žižu javnosti dospeo je ponovo
zahvaljujući tome što je kumovao poznanstvu francuskog predsednika
Sarkozija i njegove sadašnje supruge Karle Bruni
Šta se dešava u jednoj kampanji pre nego što birač ode iza paravana?
Kako da mu „prodamo“ čoveka, program, stranku, ideje? Da li mediji
stvaraju predsednike? Da li političko reklamiranje ima stvarnu moć?
Otkrivajući zakulisne radnje oko francuskih i inostranih izbora, koje
obiluju anegdotama, autor iznosi svoje tajne iz kampanja i razotkriva
ulogu komunikacije u političkom životu. Segela realno dimenzionira
značaj političkog marketinga i izbornih kampanja pokazujući na
primerima o kojima piše da dobra kampanja nije dovoljna za pobedu na
izborima, ali da loša kampanja upropašćuje i izgledne kandidate.
Posebno je značajan završni deo knjige u kome Segela nudi svoje viđenje
budućih izbornih kampanja.