Autor:
Broj strana: 670
ISBN broj: 9788673105482
Izdavač:
Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2020.
Kataloški broj: 525.
|
||||
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa (osim za knjige u pretplati)
• Plaćanje kuriru
Funkcije
Za samo 21 dan možete steći znanje i veštine neophodne za razvoj aplikacija na računaru, veb serverima i mobilnim uređajima. Pomoću ovog kompletnog uputstva brzo ćete da naučite osnove, a zatim ćete da pređete na naprednije funkcije i koncepte. U ovoj knjizi naučićete Java jezik i kako da koristite taj jezik za kreiranje aplikacija u svakom računarskom okruženju. Kada pročitate celu knjigu, dobro ćete razumeti Javu i Java biblioteke klasa.
Nije vam neophodno prethodno iskustvo u programiranju. Možete da naučite osnove Java programiranja tako što ćete pratiti 21 pažljivo organizovanu lekciju.
Učite tempom koji vama odgovara. Možete da čitate redom svako poglavlje da biste bili sigurni da ste dobro razumeli sve koncepte i metodologije ili možete da se fokusirate na određene lekcije da biste naučili tehnike koje vas najviše zanimaju.
Testirajte svoje znanje. Svako poglavlje se završava odeljkom „Radionica“, koji sadrži pitanja, odgovore i vežbe za dalje učenje. U tom odeljku postoje čak i pitanja koja mogu biti postavljena na testu za sticanje sertifikacije u Java programiranju.
Ova knjiga je kompletno revidirana, ažurirana i proširena da bi obuhvatila najnovije funkcije Jave 11 i 12.
Naučite da razvijate Java aplikacije, koristeći odličnu programsku platformu NetBeans.
Lako razumljivi i praktični primeri jasno prikazuju osnove Java programiranja.
Otkrijte kako da brzo razvijete programe pomoću grafičkog korisničkog interfejsa.
Saznajte više o programiranju JDBC-a pomoću baze podataka Derby.
Saznajte kako da koristite interne klase i lambda izraze.
Naučite kako da brzo razvijate aplikacije pomoću Apache NetBeansa.
Kreirajte igre, koristeći Javu.
DEO 1 - Java jezik
Lekcija 1 - Početak rada u Javi
Lekcija 2 - Osnove programiranja
Lekcija 3 - Korišćenje objekata
Lekcija 4 - Liste, logika i petlje
Lekcija 5 - Kreiranje klasa i metoda
Lekcija 6 - Paketi, interfejsi i druge funkcije klase
Lekcija 7 - Izuzeci i programske niti
DEO 2 - Biblioteka Java Class
Lekcija 8 - Strukture podataka
Lekcija 9 - Kreiranje grafičkog korisničkog interfejsa
Lekcija 10 - Izrada interfejsa
Lekcija 11 - Raspoređivanje komponenata na korisničkom interfejsu
Lekcija 12 - Odgovaranje na korisnički unos
Lekcija 13 - Kreiranje Java2D grafike
Lekcija 14 - Razvoj Swing aplikacija
DEO 3 - Java programiranje
Lekcija 15 - Korišćenje internih klasa i lambda izraza
Lekcija 16 - Korišćenje ulaza i izlaza
Lekcija 17 - Komunikacija pomoću HTTP-a
Lekcija 18 - Pristupanje bazama podataka pomoću JDBC-a i Derbyja
Lekcija 19 - Čitanje i pisanje RSS feedova
Lekcija 20 - Kreiranje zahteva veb servisa
Lekcija 21 - Pisanje igara pomoću Jave
DODACI
Dodatak A - Korišćenje NetBeans IDE-a
Dodatak B - Korigovanje grešaka paketa koji nisu vidljivi u NetBeansu
Dodatak C - Veb sajt ove knjige
Dodatak D - Korišćenje Java razvojnog kompleta
Dodatak E - Programiranje pomoću Java razvojnog kompleta
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
Popust cena:
1500.00 rsd
Popust cena:
2200.00 rsd
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||