Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Kako ne treba programirati na jeziku C++

Programiranje Programiranje

Kako ne treba programirati na jeziku C++

Autor: Steve Oualline
Broj strana: 260
ISBN broj: 86-7555-234-3
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2011.

Pregleda (30 dana / ukupno): 18 / 2995

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
390 rsd 360 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Autor se potrudio da u knjizi navede programe što približnije stvarnim primerima iz sveta programiranja. Svaki od njih treba da obavi jednostavan zadatak ili da prikaže neku mogućnost jezika C++. "Jedina" mana tih programa jeste njihova neispravnost. Međutim, relativno su kratki, pa se ne morate mučiti da nađete grešku u programu od više stotina redova.

Zabavljajte se otkrivajući greške. Ako ne možete da se snađete, posle svakog pogrešnog programa, naveden je nagoveštaj koji će vam pomoći. Na kraju knjige nalaze se i odgovori sa objašnjenjima.

Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Na početku
Poglavlje 2: Početničke greške
Poglavlje 3: čudo od jednog znaka
Poglavlje 4: Svakodnevni problemi
Poglavlje 5: Problemi na jeziku C
Poglavlje 6: Prerani prekid
Poglavlje 7: Neobjektivni objekti
Poglavlje 8: Pometnja među stručnjacima
Poglavlje 9: Prevoz do pakla
Poglavlje 10: Nekoliko ispravnih programa
Poglavlje 11: Niti, gnezda i ostalo petljanje
Nagoveštaji
Odgovori

O autoru
Steve Oualline bavi se programiranjem više od 35 godina. Autor je mnogih bestselera o računarima, uključujući Practical C Programming i Practical C++ Programming (O'Reilly). Živi u južnoj Kaliforniji. Vikendom radi kao inženjer u železničkoj kompaniji Poway-Midland.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Startups in Action

Startups in Action

Unity 5.x Game Development Blueprints

Unity 5.x Game Development Blueprints

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272