Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Marketinška etika

Marketing Marketing

Marketinška etika

Autor: Džordž Dž. Brenkert
Broj strana: 348
ISBN broj: 978-86-519-0254-6
Izdavač: Službeni glasnik Službeni glasnik
Godina izdanja: 2011.

Pregleda (30 dana / ukupno): 14 / 2376

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
918 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Uostalom, ona je konačna svrha svakog biznisa.

U moralnom smislu, sve ovo ne bi trebalo da je problem, barem ne na slobodnom tržištu koje karakteriše, ili bi trebalo da karakteriše, slobodan odnos kupaca i prodavaca koji svoje odluke donose bez ikakve prisile i sa preciznim znanjem o tome šta rade.

Konkurencija bi trebalo da obezbedi da obe strane dobiju maksimum onoga što žele – prodavci najviše, a kupci najniže cene.

U ovoj idealnoj slici cena je „istinita“ mera vrednosti i ne proizvodi moralni problem. Profesor dr Jovan Babić

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Marketing menadžment

Marketing menadžment

Kakodalogija

Kakodalogija

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272