Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Marketinška etika

Marketing Marketing

Marketinška etika

Autor: Džordž Dž. Brenkert
Broj strana: 348
ISBN broj: 978-86-519-0254-6
Izdavač: Službeni glasnik Službeni glasnik
Godina izdanja: 2011.

Pregleda (30 dana / ukupno): 7 / 2424

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
918 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Uostalom, ona je konačna svrha svakog biznisa.

U moralnom smislu, sve ovo ne bi trebalo da je problem, barem ne na slobodnom tržištu koje karakteriše, ili bi trebalo da karakteriše, slobodan odnos kupaca i prodavaca koji svoje odluke donose bez ikakve prisile i sa preciznim znanjem o tome šta rade.

Konkurencija bi trebalo da obezbedi da obe strane dobiju maksimum onoga što žele – prodavci najviše, a kupci najniže cene.

U ovoj idealnoj slici cena je „istinita“ mera vrednosti i ne proizvodi moralni problem. Profesor dr Jovan Babić

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

LinkedIn marketing

LinkedIn marketing

Gerila marketing

Gerila marketing

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272