Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

Marketing Marketing

Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

Autor: Lazar Džamić
Broj strana: 317
ISBN broj: 978-86-81042-43-4
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum Fakultet za medije i komunikacije - Univerzitet Singidunum
Godina izdanja: 2020.

Pregleda (30 dana / ukupno): 24 / 297

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2420 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

Naslov originala: The Definitive Guide to Strategic Content Marketing

 

Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili.

Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr.

Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.

 

 

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Marketing menadžment

Marketing menadžment

LinkedIn marketing

LinkedIn marketing

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272