Oblasti, naše knjige

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

Zoologija

 

Grafika, Dizajn, Štampa

 

Maya 6 - Kompletan priručnik

 

Maya 6 - Kompletan priručnik

Autor: Tom Meade
Broj strana: 600
ISBN broj: 86-7555-270-X
Izdavač: Mikro knjiga
Godina izdanja: 2010.
Kataloški broj: 0.

Pregleda (30 dana / ukupno): 15 / 4439

Cena: 2490 RSD

Naša povoljnija cena: 2300 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

- Brzo proniknite u osnovne koncepte 3D produkcije i kretanje kroz okruženje programa Maya
- Napravite pokret pomoću putanja, nelinearne ili proceduralne animacije, i koristite dinamiku da biste u animaciji simulirali prirodne fenomene
- Postignite realističnost pomoću tekstura, osvetljenja i tehnika vizuelizovanja
- Napravite kontrolne objekte koji će vam pomoći u upravljanju skeletima
- Modelujte čvrste površine i prirodne oblike pomoću NURBS krivih, poligona i izdeljenih površina
- U postprodukciji iskoristite programe za montažu kao što su After Effects, Combustion i Shake

Prateći kompakt disk sadrži scene napravljene u programu Maya i druge grafičke elemente korišćene u knjizi.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Osnovni koncepti
Poglavlje 2: Okruženje programa Maya
Poglavlje 3: Osnove modelovanja pomoću NURBS krivih
Poglavlje 4: Napredno modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 5: Modelovanje pomoću poligona
Poglavlje 6: Modelovanje prirodnih oblika
Poglavlje 7: Osnove animacije
Poglavlje 8: Deformatori
Poglavlje 9: Podešavanje likova: zglobovi, veze i kinematika
Poglavlje 10: Podešavanje likova: kontrole za upravljanje likom
Poglavlje 11: Podešavanje likova: povezivanje kože
Poglavlje 12: Animacija likova
Poglavlje 13: Dodavanje tekstura i osnove osvetljavanja
Poglavlje 14: Dodavanje tekstura u praksi
Poglavlje 15: Slikanje u programu Maya
Poglavlje 16: Vizuelizovanje
Poglavlje 17: čestice i polja
Poglavlje 18: Napredni sistemi čestica i efekti
Poglavlje 19: Dinamika krutih i mekih tela
Poglavlje 20: Vizuelizovanje za postprodukciju
Poglavlje 21: Uklapanje u postprodukciji
Dodatak: Pisanje MEL skriptova
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

O autorima
Tom Meade je redovni profesor za program Maya na Akademiji umetnosti u San Francisku. Pravio je 3D ilustracije za časopis Wired i radio na brojnim interaktivnim igrama. Trenutno radi u firmi za 3D/FX obuku, dvGarage.

Shinsaku Arima je instruktor za program Maya i umetnik za specijalne vizuelne efekte. Kao predavač i tehnički direktor kompanije ESC Entertainment, radio je na specijalnim efektima za film The Matrix: Revolutions. Kao FX tehnički direktor u kompaniji The Orphanage, radio je na filmovima Dan posle sutra i Nebeski kapetan i svet sutrašnjice.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

QuarkXpress 4 za 14 dana

1. QuarkXpress 4 za 14 dana

Cena 880 RSD

Naša cena 800 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

InDesign CS3 UČIONICA

2. InDesign CS3 UČIONICA

Ova knjiga pokriva osnove za savladavanje programa InDesign CS3 i daje bezbroj saveta i tehnika koje će vam pomoći da budete produktivniji u radu sa Adobe InDesignom CS3.

Cena 1078 RSD

Naša cena 980 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Kompletan grafički dizajn

3. Kompletan grafički dizajn

Originalan naslov: The Complete Graphic Designer / by Ryan Hembree

Cena 2200 RSD

Više o knjizi Više o knjizi