Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Maya 6 - Kompletan priručnik

Grafika, Dizajn, Štampa Grafika, Dizajn, Štampa

Maya 6 - Kompletan priručnik

Autor: Tom Meade
Broj strana: 600
ISBN broj: 86-7555-270-X
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2010.

Pregleda (30 dana / ukupno): 11 / 4653

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
2490 rsd 2300 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

- Brzo proniknite u osnovne koncepte 3D produkcije i kretanje kroz okruženje programa Maya
- Napravite pokret pomoću putanja, nelinearne ili proceduralne animacije, i koristite dinamiku da biste u animaciji simulirali prirodne fenomene
- Postignite realističnost pomoću tekstura, osvetljenja i tehnika vizuelizovanja
- Napravite kontrolne objekte koji će vam pomoći u upravljanju skeletima
- Modelujte čvrste površine i prirodne oblike pomoću NURBS krivih, poligona i izdeljenih površina
- U postprodukciji iskoristite programe za montažu kao što su After Effects, Combustion i Shake

Prateći kompakt disk sadrži scene napravljene u programu Maya i druge grafičke elemente korišćene u knjizi.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Osnovni koncepti
Poglavlje 2: Okruženje programa Maya
Poglavlje 3: Osnove modelovanja pomoću NURBS krivih
Poglavlje 4: Napredno modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 5: Modelovanje pomoću poligona
Poglavlje 6: Modelovanje prirodnih oblika
Poglavlje 7: Osnove animacije
Poglavlje 8: Deformatori
Poglavlje 9: Podešavanje likova: zglobovi, veze i kinematika
Poglavlje 10: Podešavanje likova: kontrole za upravljanje likom
Poglavlje 11: Podešavanje likova: povezivanje kože
Poglavlje 12: Animacija likova
Poglavlje 13: Dodavanje tekstura i osnove osvetljavanja
Poglavlje 14: Dodavanje tekstura u praksi
Poglavlje 15: Slikanje u programu Maya
Poglavlje 16: Vizuelizovanje
Poglavlje 17: čestice i polja
Poglavlje 18: Napredni sistemi čestica i efekti
Poglavlje 19: Dinamika krutih i mekih tela
Poglavlje 20: Vizuelizovanje za postprodukciju
Poglavlje 21: Uklapanje u postprodukciji
Dodatak: Pisanje MEL skriptova
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

O autorima
Tom Meade je redovni profesor za program Maya na Akademiji umetnosti u San Francisku. Pravio je 3D ilustracije za časopis Wired i radio na brojnim interaktivnim igrama. Trenutno radi u firmi za 3D/FX obuku, dvGarage.

Shinsaku Arima je instruktor za program Maya i umetnik za specijalne vizuelne efekte. Kao predavač i tehnički direktor kompanije ESC Entertainment, radio je na specijalnim efektima za film The Matrix: Revolutions. Kao FX tehnički direktor u kompaniji The Orphanage, radio je na filmovima Dan posle sutra i Nebeski kapetan i svet sutrašnjice.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Expression Web na dlanu

Expression Web na dlanu

Adobe After Effects CS4

Adobe After Effects CS4

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272