Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Maya® 5 bez tajni

Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Animacija Animacija

Maya® 5 bez tajni

Autor: John Kundert-Gibbs
Broj strana: 949
ISBN broj: 8673102650
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2004.
Kataloški broj: 258.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Ovo izdanje obuhvata:

  • Osnove Maya-e: kratak pregled interfejsa, plus planiranje, pisanje i postavljanje priče za animaciju.
  • Modelovanje: NURBS, poligoni i korišćenje alatke Subdivision Surfaces, modelovanje karaktera.
  • Animacija: putanje i kosti, deformeri, povezivanje, Trax, dinamika čvrstih tela, MEL skriptovanje, animacija čestica, animacija vođena izrazima.
  • Izlaz: arhitektura renderovanja, renderovanje, senčenje i teksture, osvetljavanje, specijalni svetlosni efekti.
  • Napredne alatke i tehnike: Paint Effects, kosine i zapremine, dinamika mekih tela, Fluid Effects, Fur i Cloth.

Na CD-u

Uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve "faze" projekta, tako da možete da se uključite u projekat u bilo kom trenutku, i imaćete kompletirane sve prethodne korake. Takođe, uključen je softver Maya Personal Learning Edition.

O glavnim autorima

John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Južnoj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stručnjak na različitim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara.

Kratak sadržaj

Predgovor

Uvod

I DEO: PRE NEGO ŠTO POČNETE

Poglavlje 1: Interfejs Maya-e
Poglavlje 2: Kreiranje animirane priče
Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om

II DEO: MODELOVANJE

Poglavlje 4: Osnove modelovanja
Poglavlje 5: NURBS modelovanje
Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces
Poglavlje 7: Modelovanje karaktera

III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMOĆU KLJUČNIH KADROVA

Poglavlje 8: Osnovna animacija
Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Uređivanje I
Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Uređivanje II
Poglavlje 11: Animacija karaktera
Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije

IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA

Poglavlje 13: Animacija čvrstih tela
Poglavlje 14: Uvod u MEL
Poglavlje 15: Programiranje pomoću MEL-a
Poglavlje 16: Animacija vođena izrazima
Poglavlje 17: Uvod u čestice
Poglavlje 18: Napredna animacija čestica

V DEO: KREIRANJE IZLAZA

Poglavlje 19: Osnove renderovanja
Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju
Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju
Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju

VI DEO: NAPREDNE TEME

Poglavlje 23: Modul Fur
Poglavlje 24: Modul Cloth
Poglavlje 25: Modul Paint Effects
Poglavlje 26: Modul Fluid Effects
Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje

Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Nema slike

Popust cena:
rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272