Autor: John Kundert-Gibbs
Broj strana: 949
ISBN broj: 8673102650
Izdavač:
Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2004.
Kataloški broj: 258.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Ovo izdanje obuhvata:
Na CD-u
Uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve "faze" projekta, tako da možete da se uključite u projekat u bilo kom trenutku, i imaćete kompletirane sve prethodne korake. Takođe, uključen je softver Maya Personal Learning Edition.
O glavnim autorima
John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Južnoj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stručnjak na različitim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara.
Kratak sadržaj
Predgovor
Uvod
I DEO: PRE NEGO ŠTO POČNETE
Poglavlje 1: Interfejs Maya-e
Poglavlje 2: Kreiranje animirane priče
Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om
II DEO: MODELOVANJE
Poglavlje 4: Osnove modelovanja
Poglavlje 5: NURBS modelovanje
Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces
Poglavlje 7: Modelovanje karaktera
III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMOĆU KLJUČNIH KADROVA
Poglavlje 8: Osnovna animacija
Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Uređivanje I
Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Uređivanje II
Poglavlje 11: Animacija karaktera
Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije
IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA
Poglavlje 13: Animacija čvrstih tela
Poglavlje 14: Uvod u MEL
Poglavlje 15: Programiranje pomoću MEL-a
Poglavlje 16: Animacija vođena izrazima
Poglavlje 17: Uvod u čestice
Poglavlje 18: Napredna animacija čestica
V DEO: KREIRANJE IZLAZA
Poglavlje 19: Osnove renderovanja
Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju
Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju
Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju
VI DEO: NAPREDNE TEME
Poglavlje 23: Modul Fur
Poglavlje 24: Modul Cloth
Poglavlje 25: Modul Paint Effects
Poglavlje 26: Modul Fluid Effects
Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje
Indeks
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||