Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Maya® 5 bez tajni

Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Animacija Animacija

Maya® 5 bez tajni

Autor: John Kundert-Gibbs
Broj strana: 949
ISBN broj: 86-7310-265-0
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2004.
Kataloški broj: 258.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Ovo izdanje obuhvata:

  • Osnove Maya-e: kratak pregled interfejsa, plus planiranje, pisanje i postavljanje priče za animaciju.
  • Modelovanje: NURBS, poligoni i korišćenje alatke Subdivision Surfaces, modelovanje karaktera.
  • Animacija: putanje i kosti, deformeri, povezivanje, Trax, dinamika čvrstih tela, MEL skriptovanje, animacija čestica, animacija vođena izrazima.
  • Izlaz: arhitektura renderovanja, renderovanje, senčenje i teksture, osvetljavanje, specijalni svetlosni efekti.
  • Napredne alatke i tehnike: Paint Effects, kosine i zapremine, dinamika mekih tela, Fluid Effects, Fur i Cloth.

Na CD-u

Uključeni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve "faze" projekta, tako da možete da se uključite u projekat u bilo kom trenutku, i imaćete kompletirane sve prethodne korake. Takođe, uključen je softver Maya Personal Learning Edition.

O glavnim autorima

John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Južnoj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stručnjak na različitim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara.

Kratak sadržaj

Predgovor

Uvod

I DEO: PRE NEGO ŠTO POČNETE

Poglavlje 1: Interfejs Maya-e
Poglavlje 2: Kreiranje animirane priče
Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om

II DEO: MODELOVANJE

Poglavlje 4: Osnove modelovanja
Poglavlje 5: NURBS modelovanje
Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces
Poglavlje 7: Modelovanje karaktera

III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMOĆU KLJUČNIH KADROVA

Poglavlje 8: Osnovna animacija
Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Uređivanje I
Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Uređivanje II
Poglavlje 11: Animacija karaktera
Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije

IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA

Poglavlje 13: Animacija čvrstih tela
Poglavlje 14: Uvod u MEL
Poglavlje 15: Programiranje pomoću MEL-a
Poglavlje 16: Animacija vođena izrazima
Poglavlje 17: Uvod u čestice
Poglavlje 18: Napredna animacija čestica

V DEO: KREIRANJE IZLAZA

Poglavlje 19: Osnove renderovanja
Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju
Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju
Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju

VI DEO: NAPREDNE TEME

Poglavlje 23: Modul Fur
Poglavlje 24: Modul Cloth
Poglavlje 25: Modul Paint Effects
Poglavlje 26: Modul Fluid Effects
Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje

Indeks

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Blender 3D Basics Beginner's Guide Second Edition

Blender 3D Basics Beginner's Guide Second Edition

Unity 5.x By Example

Unity 5.x By Example

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272