Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Moć navike

Popularna psihologija Popularna psihologija

Moć navike

Autor: Čarls Djuhig
Broj strana: 385
ISBN broj: 9788652112340
Izdavač: Laguna Laguna
Godina izdanja: 2013.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Kako je jedan čovek iz reklamne industrije pretvorio pranje zuba iz malo poznate prakse u svakodnevnu rutinu širom sveta? Kako je jedan general uspeo da smiri agresivnu svetinu uz pomoć brze hrane? Kako je plivač Majkl Felps oborio svetski rekord s naočarima punim vode? Kako marketinški timovi uspevaju da identifikuju trudnice i uzmu ih za metu prodaje – pre nego što su one to čak i saopštile svojoj porodici?

Odgovor glasi: zahvaljujući navikama.

Većina naših svakodnevnih izbora liči možda na posledice dobro promišljenog odlučivanja, ali oni to nisu. Oni su navike. I premda svaka srazmerno malo znači sama po sebi, s vremenom te navike imaju ogroman uticaj na naše zdravlje, produktivnost, materijalnu sigurnost i sreću. Već vekovima ljudi lupaju glavu nad pitanjem šta su navike, ali tek poslednjih dvadeset godina neurolozi, psiholozi, sociolozi i tržišni stručnjaci zaista počinju da shvataju kako navike funkcionišu – i što je još važnije: kako se menjaju.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Nema slike

Cena: 0 rsd
Popust i do: 0 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272