visoke temperature i pritisci tokom odvijanja procesa.
S druge strane, broj njihovih izvedbi je ogroman, a raspon veličina i
snaga veoma širok. Osnovne razlike leže u veličini motora, specifičnoj
snazi, taktnosti, brzohodosti, radnom procesu (Otto ili Diesel),
konstruktivnom izvođenju i u još mnogo drugih detalja. Ako se uzmu u
obzir regulacija, napajanje, paljenje i sagorevanje, raznolikost izvedbi
je još šira.
U ovoj knjizi nema poglavlja o tome kako motor radi, kakve konstrukcije
postoje i slične stvari iz teorije motora SUS. Da bi se ova knjiga
koristila na pravilan način, potrebno je imati odgovarajuće teorijsko i
praktično predznanje o motorima. Shodno tome su i raspoređena poglavlja,
u skladu sa uobičajenim postupcima u servisiranju motora – od poglavlja
o upotrebi motora, preko dijagnostika i rasklapanja, opisa radova na
osnovnim komponentama motora, do sklapanja i puštanja remontovanog
motora u rad.