Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Naučite Angular 2 | Pablo Deeleman
Naučite Angular 2

Preuzmite KOD   Preuzmite KÔD

Web design Web design

Naučite Angular 2

Autor: Pablo Deeleman
Broj strana: 352
ISBN broj: 978-86-7310-508-6
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2016.
Kataloški broj: 485.

Pregleda (30 dana / ukupno): 82 / 8941

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1540 rsd 1000 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Vaš brz, jasan vodič za izgradnju aplikacija pomoću Angulara 2.

Šta ćete naučiti

  • Podesite radno okruženje da biste imali sve alatke koje su potrebne za početak izgradnje Angular 2 komponenata uz minimalni napor

  • Ubrzajte rad pomoću TypeScripta, moćnog tipiziranog nadskupa JavaScripta koji prevodi kod na čist JavaScript.

  • Preuzmite potpunu kontrolu nad načinom renderovanja podataka i ažuriranja prilikom promene podataka.

  • Izgradite moćne web aplikacije, zasnovane na strukturiranim hijerarhijama komponenata koje emituju i „osluškuju“ događaje i promene podataka kroz stablo elemenata.

  • Istražite kako da upotrebite eksterne API-je i usluge podataka i omogućite editovanje podataka korišćenjem moći web formulara kreiranih pomoću Angulara 2.

  • Omogućite nesmetanu web navigaciju pomoću usmeravanja aplikacije i statusa rukovanjem uobičajenim funkcijama sa lakoćom.

  • Otkrijte koliko je otporna vaša aplikacija korišćenjem pametnih tehnika za testiranje jedinice i alatki za ispravljanje grešaka.

Opis knjige

Angular 2 je u potpunosti korigovan da bi ispunio očekivanja modernih programera, koji zahtevaju izuzetno brze performanse i odziv od svojih web aplikacija.

Ova knjiga će vam pomoći da naučite osnove dizajniranja i izgradnje Angular 2 komponenata od početka, pružajući detaljan opis TypeScript sintaksi, koje su potrebne za praćenje primera koji su uključeni u knjigu. Od te tačke nadalje ćemo izgraditi prve komponente, međusobno ćemo ih povezati i dati oblik većim web aplikacijama. Nakon toga ćemo preći na implementiranje rutiranja u Angularu 2, analizirajući kako se rukuje stanjima aplikacije i detaljno opisati navigaciju od jedne komponente do druge. Zatim su u knjizi detaljno opisani web formulari i validacija korisničkog unosa, a kasnije i usklađivanje svih ovih informacija prilikom opisa osnova primene provere identiteta korisnika u Angularu 2 i obezbeđivanje prikaza iz ptičje perspektive različitih strategija za zaštitu stranica i područja web sajta. U ovoj knjizi takođe je obuhvaćeno animiranje komponenata i DOM elemenata pomoću Angulara 2. Poslednji deo ove knjige daje širi uvid u načine testiranja komponenata i druge module, kao što su servisi, komande i usmeravanja.

Autor

Pablo Deeleman

Pablo Deeleman je bivši UX dizajner i čeoni inženjer, koji je otkrio Web u 1990-im godinama, kada je modem od 14.400 bps bio ključ za neprevaziđeni svet čuda, a naziv igre je bio izgradi-sopstveni-web sajt.

Nakon što je dobio BA (Hons) diplomu za marketing i prošao različite uloge u svetu marketinga, iskoristio je priliku i razvio se u samoukog, strastvenog UX dizajnera i frontend programera, sa smislom za lepo izrađene CSS rasporede i JavaScript klijente, i proizveo je bezbroj interaktivnih projekata i web desktop i mobilnih aplikacija.

Tokom godina je ispunio svoju karijeru kao UX dizajner i frontend programmer, uspešno vodeći internet projekte za širok raspon klijenata i timova, uključujući evropske online putne operatore, početne sajtove, internacionalne popularne web sajtove, globalne bankovne portale ili kompanije za kocku i mobilne igre. Prekretnica u njegovoj karijeri je bila pojava Node.jsa i radnih okvira za jednostranične aplikacije; trenutno je fokusiran na izgradnju web aplikacija zasnovanih na JavaScriptu.

Živeo je i radio u mnogim državama. Trenutno živi u Barseloni, gde vodi frontend tim u vodećoj svetskoj kompaniji za igre za mobilne uređaje „Barcelona studio of Gameloft“, koja je kreirala internacionalno prihvaćene igre, kao što su Despicable Me: Minions Rush i Asphalt 8.

Kada ne piše knjige ili učestvuje u poslovnim događanjima i razgovorima, veći deo svog slobodnog vremena provodi u sviranju klavira i gitare.

Tabela sadržaja

1: Kreiranje prve komponente u Angularu 2

2: Uvod u TypeScript

3: Implementiranje parametara i događaja u komponente

4: Poboljšanje komponenata pomoću usmeravanja i komandi

5: Izgradnja aplikacije pomoću Angular 2 komponenata

6: Asinhroni servisi podataka u Angularu 2

7: Usmeravanja u Angularu 2

8: Formulari i rukovanje proverom identiteta u Angularu 2

9: Animiranje komponenata pomoću Angulara 2

10: Testiranje koda u Angularu 2

 

Komentari

• Vladimir
Drago mi da o Angularu 2 mogu nesto da procitam i na nasem jeziku.

• Nastasja Sajtos
Ova knjiga bi bila jako korisna s obzirom na eksponencijalni razvoj tehnologija i alata danas. Angular sa Typescriptom postaje sve popularniji i poprilicno trazen. Velike firme vec uveliko koriste Angular i polako se prebacuju na Angular 2. Velika je potraznja za developerima koji znaju da barataju sa Angularom. Moja topla preporuka!

• Mladen
Ideemooo :-). Kad izlazi iz stampe ? Obavestićemo vas.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Scala Design Patterns

Scala Design Patterns

Learning Single-page Web Application Development

Learning Single-page Web Application Development

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272