Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Naučite Swift 3 | Jon Hoffman
Naučite Swift 3

Preuzmite KOD   Preuzmite KÔD
Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Apple - MAC OS X Apple - MAC OS X

Naučite Swift 3

Autor: Jon Hoffman
Broj strana: 392
ISBN broj: 978-86-7310-512-3
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2017.
Kataloški broj: 489.

Pregleda (30 dana / ukupno): 199 / 5392

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1650 rsd 1000 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

Zaronite u najnovije izdanje Swift programskog jezika pomoću ove knjige o naprednom Apple programiranju

Šta ćete naučiti

  • Detalje o osnovnim komponentama Swifta 3.0, uključujući operatore, kolekcije, kontrolu toka i funkcije

  • Da kreirate i upotrebite klase, strukture i nabrajanja

  • Da razumete objektno orijentisani Swift i videćete kako da upotrebite nasleđivanje, protokole i ekstenzije

  • Da razvijete praktično razumevanje indeksiranja, izbora i zaključaka

  • Videćete kako da upotrebite nove ekstenzije protokola i funkcije za rukovanje greškama u Swiftu 3.0

  • Da dodate paralelni rad u aplikacije koristeći Grand Central Dispatch

Opis knjige

Swift je definitivni jezik Apple razvoja danas. Vitalni je deo veštine svakog iOS i OS X programera, i pomaže im da izgrade najimpresivnije i popularne aplikacije na App Store-u – vrste aplikacija koje su važne za svakodnevnu upotrebu iPhone i iPad korisnika. U verziji 3.0, Swift tim je dodao nove funkcije za poboljšanje iskustva razvoja – olakšavajući dobijanje rezultata koje želite i koje kupci očekuju.

Pronaći ćete ključne funkcije Swifta 3 i brzo ćete naučiti kako da upotrebite najnovije ispravke u korist programiranja. Od Objective-C interoperabilnosti sa ARC-om, do zaključaka i paralelnog rada, ovaj napredni vodič za Swift će razviti vašu stručnost i učitiniti je dobro utemeljenom u ovom važnom programskom jeziku.

Pružićemo vam detaljno znanje o nekim od najsavremenijih elemenata Swift programiranja uključujući ekstenzije protokola, rukovanje greškama, obrasce projektovanja i paralelni rad, i opisaćemo kako da ih upotrebite i primenite u svojim projektima. Videćete kako čak i najizazovniji obrasci projektovanja i tehnike programiranja mogu da se upotrebe za pisanje čistijeg koda i za izgradnju iOS i OS X aplikacija bolje performanse.

Do kraja ove knjige imaćete efektivne obrasce projektovanja i upoznaćete tehnike, što znači da ćete uskoro pisati bolje iOS and OS X aplikacije sa novim nivoom sofisticiranosti i kontrole.

Autori

Jon Hoffman

Jon Hoffman ima preko 20 godina iskustva u oblasti informacionih tehnologija. Tokom tih 20 godina Jon je radio u oblasti administracije sistema, administracije mreže, bezbednosti mreže, razvoja aplikacija i arhitekture. Trenutno, Jon radi kao viši softverski inženjer za Syn-Tech Systems.

Jon je fokusiran na iOS platformu od 2008. godine. To uključuje nekoliko aplikacija koje je publikovao u App Store-u, aplikacije koje je napisao za treća lica, kao i brojne aplikacije za preduzeća. Ono što zaista pokreće Jona su izazovi  koje pruža oblast informacionih tehnologija i za njega ne postoji ništa uzbudljivije od prevazilaženja izazova.

Jona možete da pratite na njegovim blogovima: http://masteringswift.blogspot.com i http://myroboticadventure.blogspot.com.

Neki od Jonovih drugih interesa su gledanje bejzbola (Go Sox) i košarke (Go Celtics). Jon takođe uživa u Tae Kwon Do-u, gde su on i njegova starija kćerka Kailey zajedno zaradili crni pojas početkom 2014. godine, a njegova mlađa kćerka trenutno je na putu ka crnom pojasu.

Želeo bih da se zahvalim mojoj divnoj supruzi Kim, bez čije podrške, ohrabrenja, strpljenja i razumevanja, ova knjiga nikada ne bi bila napisana. Takođe bih se zahvalio mojim kćerkama Kailey i Karai, koje su moja inspiracija i pokretačka snaga od dana kada su rođene.

Tabela sadržaja

Poglavlje 1: Prvi koraci u Swiftu

Poglavlje 2: Učenje o promenljivama, konstantama, nizovima i operatorima

Poglavlje 3: Upotreba Swift kolekcija i Tuple Type-a

Poglavlje 4: Kontrola toka i funkcije

Poglavlje 5: Klase i strukture

Poglavlje 6: Upotreba protokola i ekstenzija protokola

Poglavlje 7: Protokolno orijentisano projektovanje

Poglavlje 8: Pisanje bezbednijeg koda sa mogućnošću rukovanja greškama

Poglavlje 9: Prilagođeno indeksiranje

Poglavlje 10: Upotreba opcionih tipova

Poglavlje 11: Upotreba generičkih tipova

Poglavlje 12: Upotreba zaključaka

Poglavlje 13: Upotreba funkcija Mix i Match

Poglavlje 14: Paralelni rad u Swiftu

Poglavlje 15: Swiftov vodič za formatiranje i dodelu stila

Poglavlje 16: Osnovne biblioteke Swifta

Poglavlje 17: Usvajanje obrazaca projektovanja u Swiftu

 

Komentari

• Aleksandar Stojanovski
Predlog za Prevod - iOS Apprentice Swift 4.2 (Ray Wenderlich)

• Aleksandar Dragosavac
Pozdrav, gde se moze preuzeti pdf sa kolor slikama za ovu knjigu? Link naveden u knjizi ne radi. Poštovani, link ponovo radi, pod nazivom: KOLORNE SLIKE IZ KNJIGE

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Game Development with Swift

Game Development with Swift

Mastering Swift 2

Mastering Swift 2

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272