Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću

Autor: David Meerman Scott
Broj strana: 304
ISBN broj: 978-86-7555-329-8
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2013.

Pregleda (30 dana / ukupno): 15 / 4300

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1200 rsd 1080 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

"Kod Interneta nije toliko reč o tehnologiji koliko o ljudima. David Meerman Scott u svojoj izvanrednoj knjizi Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću, zalazi duboko iza pitanja tehnologije i istražuje kako je Web nadrasta i postaje društveni fenomen. Autor stavlja na papir skup pravila koja pokazuju kako uz maksimalnu efikasnost ići u korak sa stalnim razvojem Weba. On to čini koristeći priče iz stvarnog života i privlačan stil pisanja."

― Jay Conrad Levinson, otac gerila marketinga i autor edicije Guerrilla Marketing

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Početak bune protiv dahija

Početak bune protiv dahija

Milenijum u Beogradu

Milenijum u Beogradu

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272