Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Objektno orijentisani način mišljenja (5. izdanje)

Programiranje Programiranje

Objektno orijentisani način mišljenja (5. izdanje)

Autor: Matt Weisfeld
Broj strana: 228
ISBN broj:
Izdavač: CET CET
Godina izdanja: 2020.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Objektno orijentisano programiranje (OOP) je osnova savremenih programskih jezika, kao što su C++, Java, C#, Visual Basic .NET, Ruby, Objective-C i Swift. Objekti takođe predstavljaju osnovu za mnoge veb tehnologije kao što su JavaScript, Python i PHP.
Od bitnog je značaja da se osnovni koncepti objektnog orijentisanog razmišljanja nauče pre nego što se počne sa korišćenjem objektno orijentisanih razvojnih okruženja. OOP potpomaže dobre prakse projektovanja, prenosivost i ponovno korišćenje koda – ali, da bi se potpuno shvatilo, potrebna je promena u načinu razmišljanja. Programeri koji su početnici u OOP-u trebalo bi da se odupru iskušenju da krenu direktno na neki određen programski jezik ili jezik modelovanja, već bi pre toga morali da posvete neko vreme učenju onoga što autor Matt Weisfeld naziva „objektno orijentisani način razmišljanja”.
Knjiga Objektno orijentisani način mišljenja, koju je pisao programer za programere koji žele da unaprede svoje razumevanje objektno orijentisanih tehnologija, pruža pristup objektno orijentisanom programiranju usmeren ka rešenjima. Čitaoci će naučiti da shvataju pravilnu primenu nasleđivanja i kompozicije, razliku između agregacije i asocijacije, i važno razlikovanje interfejsa i implementacija.
Dok su se tehnologije programiranja menjale i razvijale tokom godina, objektno orijentisani koncepti ostaju konstantni – bez obzira na platformu. Ovo prerađeno izdanje se usredsređuje na tehnologije OOP-a koje su se održale tokom proteklih 20 godina i koje ostaju u njegovom središtu, sa novim i proširenim pokrivanjem projektnih obrazaca, izbegavanja zavisnosti i SOLID principa da bi softverski obrasci bili razumljivi, fleksibilni i održivi.

Sadržaj

Uvod u objektno orijentisane koncepte
Kako razmišljati na jeziku objekata
Još neki objektno orijentisani koncepti
Anatomija klase
Smernice za projektovanje klasa
Projektovanje korišćenjem objekata
Ovladajte nasleđivanjem i kompozicijom
Radna okruženja i ponovno korišćenje: projektovanje pomoću interfejsa i apstraktnih klasa
Pravljenje objekata i objektno orijentisano projektovanje
Projektni obrasci
Izbegavanje zavisnosti i visoko spregnutih klasa
SOLID principi objektno orijentisanog projektovanja

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Popust cena:
880.00 rsd

Naučite kvantno računarstvo uz Python i Q#

Naučite kvantno računarstvo uz Python i Q#

Popust cena:
2110.00 rsd

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272