Oblasti, naše knjige

Web design

Java, JavaScript, JScript, Perl

C++ Visual C++ C#

Apple - MAC OS X

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Android

PHP I MYSQL

FULL STACK DEVELOPMENT

Python programiranje

WordPress

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Mašinsko učenje

Access

Animacija

Audio, Multimedia, Video

Baze podataka

Cloud

CSS

Delphi

Digitalna fotografija

Django

E-komerc

ECDL

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Hardver

Internet

Joomla

jQuery

Mreže

MS Office

Obrada teksta

OFFICE 2013

Programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Robotika

Ruby i Ruby on Rails

Sertifikati

SQL Server

Statistika

Tabele

Telekomunikacije

Unix, Linux

Windows

Windows 7

Windows 8

Zaštita i sigurnost

 

Oblasti, drugi izdavači

Alternativna učenja

Antropologija

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Autobiografija

Automobili

Bajke

Biografija

Biološke nauke

Botanika

Dečije knjige

Dizajn

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

Geografija

Geologija

Građevinarstvo

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Psihologija

Publicistika

Putopis

Religija

Roman

Satira

Saveti

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

Strip

Tableti

Tehnologija

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Urbanizam

UX DIZAJN

Zoologija

 

Programiranje

 

Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++

 

Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++

Autor: Dragan Milićev
Broj strana: 480
ISBN broj: 86-7555-037-5
Izdavač: Mikro knjiga
Godina izdanja: 2014.
Kataloški broj: 0.

Pregleda (30 dana / ukupno): 23 / 5741

Cena: 1800 RSD

Naša povoljnija cena: 1620 RSD

 

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

 

Na lagan i postupan način knjiga uvodi čitaoca u osnovne principe objektno orijentisanog programiranja i jezika C++, kao modernog sredstva za realizaciju softvera. Prikazuje i objašnjava sve detalje jezika, kako bi čitalac bio sposoban da analizira i najsloženije tuđe programe i biblioteke klasa, kao i da piše kompleksne sopstvene programe u bilo kom okruženju. Prikazan je jezik u celini, tako da knjigu može čitati i onaj ko uopšte ne poznaje jezik C. Knjiga sadrži i prikaz jedne objektne metodologije. Na nizu primera objašnjavaju se naprednije tehnike programiranja na jeziku C++. Iako su objašnjenja jasna, postupna i detaljna, nivo izlaganja je izuzetno visok.

Knjiga je namenjena profesionalnim programerima i svima onima koji žele da povećaju produktivnost u projektovanju i pisanju velikih softverskih paketa. Ona nije udžbenik iz programiranja, već polazi od pretpostavke da čitalac zna osnovne pojmove tradicionalnog, strukturiranog programiranja i jezika, kao što je, na primer, Pascal. Ipak, knjiga je kompletan uvod u OOP i jezik C++.

I Deo: Uvod u objektno orijentisano programiranje i jezik C++

Prvi deo knjige sasvim laganim tempom, na krajnje jednostavnim i očiglednim primerima objašnjava suštinu pojmova i osnovne principe OOP-a: apstrakciju (klase i objekte), enkapsulaciju, nasleđivanje i polimorfizam, kao i koncept preklapanja operatora u jeziku C++. Prvo se iznose razlozi za uvođenje objektnih koncepata, a zatim i njihovo značenje, sa osloncem na jezik C++ kao sredstvo za njihovu realizaciju. Primeri su pisani tako da istaknu i da detaljima sintakse jezika ne prikriju suštinu prikazanih koncepata. Može se reći da prvi deo predstavlja brz i lagan pregled kompletnog jezika C++.

II Deo: Koncepti jezika C++ koji nisu objektno orijentisani

U drugom delu knjige opisani su delovi jezika C++ koji nisu u direktnoj vezi sa OOP-om. Ovi delovi su uglavnom preuzeti iz jezika C, ali ima i onih koji su potpuno novi. I jedni i drugi su sasvim detaljno prikazani. Opisani su osnovni pojmovi jezika, organizacija programa i povezivanje, pretprocesor, ugrađeni tipovi (uključujući i reference), deklaracije, operatori, izrazi, naredbe i funkcije.

III Deo: Objektno orijentisani koncepti jezika C++

Ovo je najveći deo knjige, jer detaljno opisuje sve objektno orijentisane koncepte jezika C++. Prvo se izlažu delovi vezani za klase: pojmovi apstrakcije i enkapsulacije, članovi i objekti klase, prava pristupa, pokazivači na članove klase, statički članovi klase, konstruktori i destruktori. Opisani su koncepti vezani za preklapanje operatora, naslđivanje i polimorfizam. Prikazani su i svi detalji generičkog mehanizma (šabloni) i obrade izuzetaka delova koji su u jezik uvedeni tek u novijim verzijama.

IV Deo: Uvod u objektno orijentisano projektovanje

Opisan je stil pisanja programa na jeziku C++. Dati su praktični saveti i programerske tehnike koje se mogu smatrati naprednim u pisanju kvalitetnog softvera. Ukratko je objašnjena i jedna objektna metodologija projektovanja, kako bi čitalac bio u potpunosti obučen da samostalno projektuje i realizuje i najsloženije softverske pakete.

Prilozi

Prilozi su poseban kvalitet knjige. Data je gramatika jezika C++. Dati su mnogi zbirni pregledi složenijih i važnijih delova jezika, u vidu tabela, algoritama i sematskih prikaza koji pomažu u razumevanju. Na kraju, priložen je i rečnik engleskih termina, kako bi čitalac bio u stanju da prati stranu literaturu i ovu knjigu.

Mišljenja o knjizi

'Knjiga je prvenstveno namenjena ljudima koji se profesionalno bave programiranjem, a žele da se upuste u vode objektne metodologije kao nove strategije u programiranju. Međutim, ona je namenjena i mlađim, ambicioznim ljudima koji imaju smisla, sposobnosti i predznanja da se upuste u jedan nov izazov.'
prof. dr Dušan Velašević, recenzent

'Pojava ove knjige predstavlja značajan događaj, jer je prvi put u literaturi na našem jeziku spojena metodologija objektno orijentisanog programiranja i projektovanja sa samom implementacijom u jeziku C++.'
prof. dr Zoran Jovanović, recenzent

'Prva knjiga kod nas koja se iscrpno bavi svim detaljima jezika C++, čak i onima o kojima se nije moglo naći ništa u do sada izdatim knjigama.'
Janko Stamenović, saradnik časopisa Računari

O autoru

Dragan Milićev je diplomirani inženjer elektrotehnike. Radi kao asistent na Katedri za računarsku tehniku i informatiku Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu. Oblasti interesovanja su mu objektno orijentisano programiranje, konkurentno programiranje i paralelno i distribuirano procesiranje. Radio je na više velikih softverskih projekata, a danas svoje bogato iskustvo prenosi savetovanjem, predavanjima i ovom knjigom.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

 

 

Naučite programiranje, priručnik koji prija mozgu

2. Naučite programiranje, priručnik koji prija mozgu

Naučite programiranje, saznaćete kako da razmišljate na računarski način i kako da pišete kod koji će naterati vaš računar, mobilni uređaj ili bilo šta što ima procesor da radi umesto vas. Koristeći programski jezik Python, naučićete, korak po korak, suštinske koncepte programiranja i mnoge osnovne teme vezane za računarsku nauku, kao što su strukture podataka, skladištenje, apstrakcija, rekurzija i modularnost.

Cena 2200 RSD

Naša cena 2000 RSD

Više o knjizi Više o knjizi

 

Mastering Unreal Engine 4.X

3. Mastering Unreal Engine 4.X

Take your game development skills to the next level with this practical and robust guide

Predlog za prevod

Više o knjizi Više o knjizi