Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++ - skripta

Programiranje Programiranje

Objektno orijentisano programiranje na jeziku C++ - skripta

Autor: grupa autora
Broj strana: 206
ISBN broj: 86-7555-160-6
Izdavač: Mikro knjiga Mikro knjiga
Godina izdanja: 2011.

Pregleda (30 dana / ukupno): 24 / 3773

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
900 rsd 810 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 


Skripta su, kao priručnik, namenjena studentima i svim ostalim polaznicima kurseva. Ona se oslanjaju na detaljna objašnjenja koja se nalaze u pomenutoj knjizi. U njih su uvršteni samo delovi koje je autor smatrao bitnim i potrebnim u praksi. Osim toga, neki elementi su dorađeni i korigovani u odnosu na knjigu.

U cilju bolje podrške studentima i ostalim polaznicima, kao i svima onima koji se bave objektnim programiranjem, skripta su proširena Praktikumom koji sadrži mnoštvo primera sa objašnjenjima, zadataka za vežbu sa rešenjima, kao i kratko uputstvo za korišćenje integrisanog razvojnog okruženja Microsoft Visual C++. Ovi prilozi će znatno pomoći u savladavanju najvažnijih elemenata objektnog programiranja i jezika C++ i obezbediti početne uslove za rad u jednom modernom razvojnom okruženju za programiranje.

Sadržaj
Predgovor
Skripta
Glava 1 Uvod
Glava 2 Pregled osnovnih koncepata OOP-a na jeziku C++
Glava 3 Pregled osnovnih koncepata nasleđenih iz jezika C
Glava 4 Elementi jezika C++ koji nisu objektno orijentisani
Glava 5 Klase
Glava 6 Preklapanje operatora
Glava 7 Nasleđivanje
Glava 8 Uvod u objektno modelovanje

Praktikum
Primeri
Glava 1 Pregled osnovnih koncepata OOP na jeziku C++
Glava 2 Pregled osnovnih koncepata nasleđenih iz jezika C
Glava 3 Elementi jezika C++ koji nisu objektno orijentisani
Glava 4 Klase i preklapanje operatora
Glava 5 Nasleđivanje
Glava 6 Uvod u objektno modelovanje

Zadaci za vežbu
Glava 7 Elementi jezika C++ koji nisu objektno orijentisani
Glava 8 Klase i preklapanje operatora
Glava 9 Nasleđivanje
Glava 10 Uvod
Glava 11 Opšte manipulacije projektima
Glava 12 Uređivanje programa
Glava 13 Prevođenje programa
Glava 14 Debagovanje

O autorima
Dragan Milićev je diplomirani inženjer elektrotehnike i magistar računarskih nauka. Predaje nekoliko predmeta vezanih za softversko inľeŤerstvo na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu. Učestvovao je kao saradnik, konsultant ili rukovodilac na desetak velikih softverskih projekata u zemlji i inostranstvu. Autor je brojnih naučnih i stručnih radova u međunarodnim i domaćim šasopisima. Izlagao je na mnogim konferencijama i držao predavanja po pozivu i kurseve. Pored ove, napisao je i još dve zapažene knjige o objektno orijentisanom softverskom inženjerstvu. Oblasti interesovanja su mu objektno orijentisano softversko inženjerstvo, informacioni sistemi, modelovanje softvera i paralelno i distribuirano procesiranje. Autoru moľete pisati na adresu milicev@kiklop.etf.bg.ac.yu.

Ljubica Lazarević je diplomirani inženjer elektrotehnike, a Jelena Marušić je diplomirani matematičar. Učestvovale su na nekoliko velikih softverskih projekata, a svoje značajno iskustvo u objektno orijentisanom programiranju na jeziku C++ prenose ovom knjigom. Sa njima možete stupiti u kontakt preko adresa ljubica@iritel.bg.ac.yu, odnosno jeccca@eunet.yu.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Mastering 3D Printing

Mastering 3D Printing

Practical Mobile Forensics - Second Edition

Practical Mobile Forensics - Second Edition

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272