Autor: Chris Zimmerman
Broj strana: 332
ISBN broj: 9788675554677
Izdavač:
Mikro knjiga
Godina izdanja: 2023.
Ovaj vodič za filozofiju programiranja predstavlja jedinstven i zabavan pogled na to kako treba razmišljati o programiranju. Zbirka od dvadeset jednog praktičnog pravila, od kojih je svako prikazano u samostalnom poglavlju, obuhvata suštinsku mudrost koju svaki novopečeni programer treba da zna i pruža uvide koji iskusne programere navode na razmišljanje.
Autor Chris Zimmerman, suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions, podučava osnovne istine programiranja kroz aforizme i primere dobijene iz stvarnog koda. Ovaj praktičan vodič daje menadžerima načine za obuku novih članova tima.
Pravila u ovoj knjizi sadrže:
• Što jednostavnije, ali ne i previše pojednostavljeno
• Neka vaš kôd priča svoju priču
• Lokalizujte složenost
• Generalizacija traži tri primera
• Radite unazad od rezultata, a ne unapred
• Prva lekcija optimizacije je ne optimizujte
• Dobro ime je najbolja dokumentacija
• Greške su zarazne
• Eliminišite slučajeve grešaka
• Kôd koji se ne izvršava, ne radi
• Ponekad samo treba da zakucate eksere
Chris Zimmerman je suosnivač studija za video igre Sucker Punch Productions 1997. godine i vodio je tim za kodiranje kroz četvrt veka praveći uspešne video igre, što je kulminiralo Igrom godine: Ghost of Tsushima, 2020 god. Pre nego što se delimično povukao da napiše ovu knjigu, pisao je kôd, upravljao timom za kodiranje i dizajnirao je igre.
Budite prvi koji će ostaviti komentar.
Popust cena:
880.00 rsd
Popust cena:
1950.00 rsd
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||