Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Programiranje igara za 24 časa

Preuzmite poglavlje   Preuzmite poglavlje

Programiranje Programiranje

Programiranje igara za 24 časa

Autor: Michael Morrison
Broj strana: 0
ISBN broj: 86-7310-247-2
Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka
Godina izdanja: 2003.
Kataloški broj: 231.

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
Rasprodata

 

Naučite kako da ...

  • Napravite video-igre
  • Napravite moćan mehanizam za igre koji će pokretati sve igre koje napravite
  • Detektujte koliziju između dva objekta koji se kreću

CD-ROM sadrži:

  • Borland C++ Builder 5.5 kompajler i alate
  • Borland C++ Builder 6 Enterprise Trial Edition
  • Izvorni kod potpuno funkcionalnih igara koje je autor objasnio u knjizi

O autoru

Majkl Morison je pisac, programer, pronalazač i autor raznih knjiga o kompjuterskoj tehnologiji i interaktivnim Web kursevima. Pored svog osnovnog zanimanja, Majkl je jedan od vodećih ljudi kompanije Stalefish Labs, koju je osnovao sa suprugom Mašid.

Kratak sadržaj:

Deo 1 Početak 1

Čas 1 – Učenje osnova pravljenja igara 3
Čas 2 – Bukvar Windows programiranja igara 19
Čas 3 – Pravljenje mehanizma za igre 39
Čas 4 – Učenje crtanja osnovne grafike 61
Čas 5 – Crtanje grafičkih slika 83

Deo 2 Interakcija sa igračima 101

Čas 6 – Kontrolisanje igre pomoću tastature i miša 103
Čas 7 – Poboljšavanje ulaza korišćenjem džojstika 123
Čas 8 – Primer igre: Brainiac 143

Deo 3 Animiranje video-igra pomoću sprajtova 159

Čas 9 – Kratak kurs animacije u video-igrama 161
Čas 10 – Pokrenimo objekte pomoću sprajtova 173
Čas 11 – Upravljanje svetom sprajtova 191
Čas 12 – Video-igra Henway 211

Deo 4 Napravimo buku pomoću zvuka i muzike 229

Čas 13 – Upoznavanje sa digitalnim zvukom i muzikom 231
Čas 14 – Reprodukovanje zvuka 241
Čas 15 – MIDI muzika 253
Čas 16 – Primer video-igre: Battle Office 269

Deo 5 Animacija na višem nivou 289

Čas 17 – Animacija sprajtova 291
Čas 18 – Pravljenje pozadine za sprajtove 303
Čas 19 – Primer video-igre: Meteor Defense 321

Deo 6 Ugradite “mozak” u video-igre 343

Čas 20 – Naučite video-igre da razmišljaju 345
Čas 21 – Primer video-igre: Space Out 361

Deo 7 Unapredimo naše video-igre 385

Čas 22 – Učinimo video-igru zanimljivijom dodavanjem uvodnog ekrana 387
Čas 23 – Unapredimo igru ugrađujući demo režim 397
Čas 24 – Beleženje najboljih rezultata 411

Deo 8 Dodaci 427

Dodatak A – Odgovori na pitanja 428
Dodatak B – Izbor alata za programiranje video-igara 437

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Mastering Go Web Services

Mastering Go Web Services

Arduino by Example

Arduino by Example

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272