Autor: Isak Adižes
Broj strana: 340
ISBN broj: 978-86-7956-065-0
Izdavač:
Hesperia
Godina izdanja: 2014.
Pregleda (30 dana / ukupno): 12 / 1541
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
|
||||
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru
Po prvi put na našem tržištu je objavljena knjiga Isaka Adižesa PUT DO LIDERSTVA, u izdanju izdavačke kuće Hesperiaedu iz Beograda.
U
ovoj instruktivnoj knjizi Isak Adižes, jedan od vodećih svetskih
konsultanata i eksperata u oblasti menadžmenta, govori o različitim
tipovima menadžera, opisuje razvoj od menadžera do lidera i prepreke
koje je na tom putu potrebno savladati.
Na putu do liderstvu, dobar
menadžer ističe svoje prednosti, istovremeno koriguje nedostatke, uči da
komunicira sa saradnicima čiji je stil u manjoj ili većoj meri
kompatibilan sa njegovim i integriše ih u jedinstvenu, komplementarnu i
funkcionalnu strukturu.
Uz obilje saveta i primera iz svoje bogate
četrdesetogodišnje prakse, dr Adižes pruža instrukcije kako poboljšati
svoj stil upravljanja i kako se odnositi sa ljudima čiji se stilovi
razlikuju od vašeg, u oblastima kao što su odlučivanje, izgradnja tima,
upravljanje osobljem i promenama.
Iz knjige „PUT DO LIDERSTVA“
PREPOZNAVANJE DOBROG LIDERA
Ako idealan (PAEI) rukovodilac ne postoji, kakav menadžer može da bude efektivan lider komplementarnog tima?
Postoji devet važnih karakteristika koje treba potražiti:
1. Svest o samom sebi.
2. Svesnost.
3. Dobra zaokruženost.
4. Poznavanje jakih i slabih strana; svest o sopstvenoj jedinstvenosti.
5. Prihvatanje jakih i slabih strana, kao i jedinstvenosti.
6. Mogućnost da se u drugima otkriju izvrsnost, ili slabosti.
7. Prihvatanje i poštovanje razlika u drugima.
8. Sposobnost da se u teškim situacijama obuzda i opusti.
9. Stvaranje okruženja koje uči i u kojem sukobi mogu da se reše ulivanjem i ispoljavanjem uzajamnog poverenja i poštovanja.
MENADŽMENT I LIDERSTVO
Dobri
menadžeri, loši menadžeri i lideri međusobno razlikuju u zavisnosti od
sposobnosti i okolnosti. Čovek u čijem se kodu ne nalaze crtice –
odnosno, čovek sposoban da obavlja sve četiri upravljačke uloge, mada
izvrsnost postiže samo u jednoj – potencijalno je dobar i koristan
menadžer, mada ne i savršen, i to sve dok ono što se od njega očekuje
odgovara njegovoj sposobnosti da uradi posao.
Prema tome, svrha
menadžerskog obrazovanja, bez obzira na to da li su u pitanju programi
za najviše rukovodioce, ili škole na kojima se stiče diploma magistra
poslovne administracije (MBA), ne bi trebalo da bude stvaranje idealnog,
savršenog (PAEI) lidera, menadžera ili rukovodioca, već obučavanje
običnih ljudi kako bi mogli da prihvate svoje nedostatke i nauče kako da
sarađuju s ljudima čije su jake i slabe strane komplementarne njihovim.
Obrazovanje bi moralo svakog studenta da učini svesnim uloga koje će
obavljati, kao i da ga poduči kako čovek može i treba da ima koristi od
neslaganja s drugim ljudima, umesto da ih doživljava kao pretnju. Samo
tako će razvijati svoj liderski potencijal.
SADRŽAJ
– Šta je menadžment?
– Stilovi dobrog upravljanja
– Stilovi lošeg upravljanja
– Preporuka za menadžera tipa (Paei)
– Preporuka za menadžere tipa (pAei)
– Upustva za menadžere tipa (paEi) i (paEi)
– Uputstva za menadžera topa (paeI)
– Poređenje stilova upravljanja
– Odnos s drugim ljudima
– Uputstva za odnose s drugim ljudima
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||