U poglavljima su dati primeri koda koji ilustruju predstavljene koncepte. Na kraju svakog poglavlja nalaze se sažetak poglavlja i grupa zadataka pomoću kojih proveravate svoje novostečeno znanje. Kada pročitate ovu knjigu, dobro ćete poznavati mogućnosti Pythona i bićete u stanju da primenite osnovne principe programiranja koje ste naučili na sledeći programski jezik na koji pređete.
U knjizi je obrađeno:
- sastavljanje, isecanje i indeksiranje znakovnih nizova
- definisanje funkcija
- učitavanje podataka iz tekstualnih datoteka i upisivanje podataka u njih
- izrada sprajtova i rad s njima
- osnove objektno orijentisanog programiranja
- izrada grafičkog korisničkog interfejsa
- rad sa zvukom i muzikom, i izrada animacija
O autoru
Michael Dawson je radio kao programer, projektant i producent računarskih igara. Osim praktičnog iskustva u industriji računarskih igara, stekao je i diplomu računarskih nauka na Univerzitetu Južne Kalifornije. Trenutno predaje računarske igre na odeljenju Game Production u losanđeleskoj školi za film. Predavao je i programiranje igara studentima u sistemu UCLA Extension i The Digital Media Academy na Stenfordu. Autor je i tri druge knjige: Beginning C++ Through Game Programming, Guide to Programming with Python i C++ Projects: Programming with Text-Based Games. Na njegovoj Web lokaciji www.programgames.com možete saznati više o njemu i naći dodatne materijale za sve njegove knjige.