Autor: Milan Perić, Bojan Šćepanović
Broj strana: 34
ISBN broj: 978-86-89821-06-2
Izdavač:
MALI NEMO
Godina izdanja: 2015.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
|
||||
10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.
• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru
SBP obično predstavlja srednjoročni plan za razvoj poslovanja (2-3 godine) i treba da sadrži ciljeve i odredi pravac za dostizanje uspeha tokom godina.
On je kao mapa na kojoj je definisan pravac u kom kompanija treba da ide. Stoga treba da se redovno prati i ažurira.
U knjizi su date smernice za izradu Biznis plana počev od analiziranje trenutne situacije i određivanje vizije i ciljeva koje želite da vaša kompanija dostigne u narednom periodu.
Kada postavite takvu bazu onda treba da razradite dalje detalje kako da ostvarite te ciljeve.
Pored toga su date ideje i o načinu razvoja strateških inicijativa, organizacije, koji su vam resursi na raspolaganju (ljudi, finansije), kako da dođete do onih koji vam nedostaju i kako da ih iskoristite na najefikasniji način.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||