Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa
Učenje programa Autodesk 3 ds Max 2008. osnove

Grafika, Dizajn, Štampa Grafika, Dizajn, Štampa

Učenje programa Autodesk 3 ds Max 2008. osnove

Autor: Remi Breton, Mark Gerhard
Broj strana: 470
ISBN broj: 978-86-7991-330-2
Izdavač: CET CET
Godina izdanja: 2009.

Pregleda (30 dana / ukupno): 11 / 2941

                 
Twitter   Facebook   Linkedin   Pinterest   Email
                 
         
   
Naruči ili rezerviši sa 40 % popusta
 
         
         
1210 rsd

10% dodatnog popusta za 2 ili više knjiga, osim knjiga koje su u pretplati i kompleta knjiga.

• Isporuka za 24 časa
• Plaćanje poštaru

 

VUčenje Autodesk® 3ds Max® 2008 / Osnove vaša je prečica za brzo i efektno učenje 3ds Max-a. Steći ćete praktično iskustvo u radu sa ključnim alatkama i tehnikama kroz lekcije koje je lako pratiti, koje idu korak-po-korak i koje su zasnovane na projektima dok učite da modelujete, animirate, primenjujete materijale i prikazujete u igrama i kanalima za vizuelizaciju dizajna.

Arhitekte, dizajneri i grafičari, ali i svi drugi zainteresovani za 3ds Max osposobiće se da vizuelno informišu postupak dizajna kroz konceptualno istraživanje, proveru dizajna i vizuelnu komunikaciju.

Uz ovu knjigu steći ćete osećaj za celokupan postupak proizvodnje dok radite na primerima proizvodnje uzetih iz stvarnog života.

Ova knjiga pruža mnogo novih znanja i vi ćete uz nju:

- Naučiti o osnovama animacija i animaciji ključnih frejmova.
- Modelirati lik pomoću polimrežnih objekata koji se može uređivati.
- Praviti odeću pomoću biped-a.
- Praviti morf mete pomoću alatki za slikanje.
- Naučiti o odmotavanju UV koordinata.
- Naučiti o radnom toku motion mixer-a.
- Naučiti da razumete i animirate kamere.
- Naučiti o vrstama svetala i naprednim tehnikama osvetljenja.
- Naučiti o tehnikama i alatkama za prikazivanje (mental ray & Render Effect).

Glava 1 Osnovne operacije
Glava 2 Dodavanje detalja
Glava 3 Materijali i teksturne mape
Glava 4 Osnove animacije
Glava 5 Rad u programu Autodesk 3ds Max
Glava 6 Modeliranje polimrežnih objekata
Glava 7 Dodavanje detalja
Glava 8 Pravljenje skeleta
Glava 9 Oblaganje
Glava 10 Mete preobražavanja
Glava 11 Materijali
Glava 12 Mape
Glava 13 Odmotavanje UV koordinata
Glava 14 Dodavanje tekstura liku
Glava 15 Ciklus hoda
Glava 16 Još animacija
Glava 17 Hvatanje pokreta (Motion Capture) Glava 18 Motion Mixer
Glava 19 Kamera
Glava 20 Osnovno osvetljenje
Glava 21 Mental ray
Glava 22 Prikazivanje

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

Preporučujemo

Illustrator CS za Windows i Macintosh

Illustrator CS za Windows i Macintosh

InDesign CS3 UČIONICA

InDesign CS3 UČIONICA

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272