Centralno pitanje
ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje
Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti,
kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj
fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje
Srbije.
Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito
je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke
vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da
medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u
periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na
istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
„Posvećujući
pažnju analizi robnog karaktera zvezda i njihove suštinske
neautentičnosti oblikovane medijskim delovanjem, Vukadinovićeva uočava
ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u
procesu interpretacije medijske slike slavnih.“
dr Milena Dragićević Šešić,
prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu